webForumDet fria alternativet

Telias support

Bredband & telefoni

11 svar · 605 visningar · startad av Esen

Medlem sedan mars 20024 456 inlägg
Frågan#1

Någon mer som varit i kontakt med Telias Emailsupport?

Anleningen till att jag fråga e att jag skickade ett mail till dom i Onsdags, Men har ännu inte fått något svar...

Så hur länge brukar det ta att få ett svar från dom?

Någon som vet?

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

När jag hade felia så försökte jag få kontakt med dom ett flertal gånger via mailsupporten men fick aldrig något svar. Om det blivit någon ändring har jag ingen aning om. Men tvivlar på det.

Medlem sedan juli 20021 523 inlägg

Testa deras live support, riktigt bra :)

Där får man svar direkt, man chattar med en i kundtjänsten.

Medlem sedan jan. 20027 905 inlägg

För mig har Telias mailsupport fungerat mycket bra de senaste gångerna jag haft kontakt med dem. Får som regel ett relativt vettigt svar inom ett dygn. Har du fått kvitto på att frågan är mottagen?

Annars är det ju inte ovanligt att man får vänta i minst en vecka på ett svar som inte på långa vägar besvarar frågan.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Jag fick vänta ett dygn eller två på min fråga som jag skickade gällande deras webbplats. "Problemet" har fortfarande inte blivit åtgärdat dock och det var nog en månad sedan mitt påpekande dök upp hos dem.

muskot skrev:

För mig har Telias mailsupport fungerat mycket bra de senaste gångerna jag haft kontakt med dem. Får som regel ett relativt vettigt svar inom ett dygn. Har du fått kvitto på att frågan är mottagen?
Annars är det ju inte ovanligt att man får vänta i minst en vecka på ett svar som inte på långa vägar besvarar frågan.

Har fått kvitto på att det kommit fram...

Antar att det bara e att vänta några dagar till, Men eftersom det gäller fakturan så vill man ju gärna få svar innan man betalar in den...

Nu vet jag varför det tog så "långtid" för Telia att skicka ett svar...

Saken var den att jag hade fått mailet två dagar innan jag skrev detta, Grejen var bara den att hotmail hade skickat brevet direkt i "skräpkorgen" och då hade jag missat den, Uppteckte det idag när jag letade efter det jag hade skrivit för att sända det igen.

Så nu e allt löst...

Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg

90200 ? rockar!

Medlem sedan jan. 2003573 inlägg

stoffe-2k skrev:

90200 ? rockar!

Till vadå? :OO 90100 och en bra kontaktperson. Då är saken biff.

/M

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Internsupporten för bland annat butikspersonalen. Slår allt och alla i både kunskaper och kötider.

Medlem sedan dec. 2002841 inlägg

Testa deras live support, riktigt bra

Vad hittar man deras livesupport? :P

Medlem sedan juli 20021 523 inlägg

Kristianstad skrev:

Testa deras live support, riktigt bra

Vad hittar man deras livesupport? :P

http://www.telia.se/pw/privat/link.do?channelId=-78724

:)

253 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
120 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
120 ms — ändringar (db)