Jag är väldigt ljuskänslig när jag ska sova och somnar ofta med kuddarna över huvudet istället för under. Det innebär att man vaknar svettig till tusen, med andra ord inte så trevligt.
Nu skulle jag då vilja ha någon slags "nattögonbindel" eller vad de nu kan kallas. Har dock ingen aning om var man kan hitta sådana? Vad ska det vara för matrial? Kanske nått matrial som andas så att det inte blir svettigt? Observera att det måste bli kolsvart med ögonbindel på.
Gärna förslag på vanliga butiker som kan tänkas ha, inte bara webbutiker.
Såvtt jag vet finns det även speciella persienner som ska släppa in minimalt med ljus, har du funderat på det? Kan vara värt kostnaden om du vill slippa ögonbindel.
Såvtt jag vet finns det även speciella persienner som ska släppa in minimalt med ljus, har du funderat på det? Kan vara värt kostnaden om du vill slippa ögonbindel.
Som sagt det ska vara kolsvart, de blir det inte med några persiener.
Jag har 2 st. Dem är perfekta. Sidan såm man har mot ögonen är mjuka och sköna medans utsidan är lite glansiga för att reflektera bort ljuset. Dem gör det hela kolsvart :)
Rullgardin kanske inte löser allt, min rullgardin släpper inte in något ljus allt men däremot har jag ett antal datorer som står och blinkar och ger ifrån sig diverse småljus som lyser upp rummet. ;)
374 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e