webForumDet fria alternativet

Projektarbete

Studier & utbildning

9 svar · 502 visningar · startad av Vimp

Medlem sedan juli 20022 537 inlägg
Frågan#1

Vi ska göra ett prjektarbete i plugget, men jag kommer inte på vad jag ska skriva om. :l
Jag går på samhällsvetenskap med samhällsvetenskaplig riktning och det måste ha att göra med något av dem ämnen vi läser.
Är det någon som har tips på vad jag kan skriva om?

Medlem sedan jan. 2004618 inlägg

Vad har du för intressen? Oftast går det att hitta en länk mellan dem ämnen man pluggar och något intresse man har.

Oops, glömde det ;)

Datorer (mest programmering), psykologi samt geografi är ganska intressanta områden.

Medlem sedan maj 2004693 inlägg

själv ska jag göra en webshop

kobranturre skrev:

Okej, vad går du för program?

Medlem sedan maj 2004693 inlägg

Vimp skrev:

kobranturre skrev:

Okej, vad går du för program?

TE

Medlem sedan jan. 2004132 inlägg

Själv ska man skriva om knäskador.. Känns som om det kommer bli lite uttråkande.. Men ja e inte ensam. har 2 killar till i min "grupp" en av de med knäfobi! Det kan bli kul när vi väl kommer till vilka bilder vi ska ha med..

Medlem sedan apr. 2001246 inlägg

Varför just knäskador?
Har själv haft en hel del problem med mitt vänstra knä, då korsbandet gick av under seriepremiären... Inte kul kan jag lova...

Medlem sedan jan. 2004132 inlägg

För vi valde ett område kallat skador inom idrott.. Idrott e det som man får lättast får bra betyg i i våran skola. :P
Ja själv har haft knäskador så ja vet att det inte e kul... fråga snarare min kompis varför han valde det.. han skriker till så fort någon rör hans knän..

Medlem sedan sep. 20026 425 inlägg

Vimp: gör något kreativt. Jag gjorde en "simpel" .NET-webbapplikation för att lära mig lite .NET, men det var ingen utmaning. Försök att göra något udda. AI inom programmeringen, kan det vara nåt? Ebba kanske kan vara nåt att få inspiration från?

Annars finns det mycket, mycket du kan hämta i psykologin. Mycket intressant.

262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
135 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
124 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
133 ms — ändringar (db)