Det var ok, men vafan gjorde killen krypandes på golvet?
Hehe, jag gillade faktiskt programmet - en överraskning i positiv bemärkelse. Alldeles lagom en tisdagskväll. :)
14 svar · 387 visningar · startad av SugarDaddy
Hehe, jag gillade faktiskt programmet - en överraskning i positiv bemärkelse. Alldeles lagom en tisdagskväll. :)
Det var ok, men vafan gjorde killen krypandes på golvet?
helt okey, dock förstår jag inte varför dom inte sparakde Sam, vilken jobbig typ.
Missade tyvärr programmet.
Någon som vet när reprisen går?
Erkänner, jag är fast i den här serien...
Jag kan inte fatta att Trump kastade ut Kristi. Av de 3 som han hade att välja på så tror jag att hon var den som hade störts möjlighet att lära sig någonting av vad som hände. Mer självupptagna än Heidi och Omarosa får man ju leta efter. Som det var klippt så kändes det verkligen som att Jessie backstabade Kristi med sina råd om att säga så lite som möjligt och sen i boardrummet säga att allt var Kristis fel.
Och vart tog pengarna vägen? Någon mer än jag som noterade att "paraplyerna" som de köpte kostade 182 dollar. Kan det vara det kvittot som de saknar?
Det är alltid roligt att se hur långt människor är beredda på att
gå för att nå lite "fame & glory".
Är det någon annan än jag som märkt tydliga tecken på
typiskt "chefs-beteende" hos vissa och "hönsgård" hos andra?
Är även jag fast i denna serie!
;)
Reprisen sänds på Söndag på Kanal5 klockan: 16:10
Kan bara instämma i att det är en bra serie och att man absolut är fast. Det som är tråkigt är ju att killarna alltid får pisk(såg inte avsnittet igår så där vet jag inte).
För de som undrar när reprisen går så är det på Söndag den 19/9 kl. 16:10! så missa nu inte det! :)
De körde mixade team denna gång - kan ju avslöja att vissa av killarna fick känna på segern lite.
Jaså, så det var inte så att båda lagen förlorade..?
Helt galet valde ju iofs Kristi när de fick välja lag, hon tog varken Amy eller Ben. Hon valde Heidi och Omarosa... sinnesjuka val. Så ur den aspekten så kan jag tycka att hon borde få gå, men jag tror ändå att hon skulle kunna göra bättre ifrån sig om hon fick ett försökt till på sig. Men det är historia nu.
Tycker programmet är jätte bra! :) Nick fick ihop ett riktigt grymt team!
Helt ok program.
Mer innehål än i andra dokusåpor.
You are fired! x(