webForumDet fria alternativet

vilka ska man tro på ?

Småprat

7 svar · 498 visningar · startad av ERR0R

Medlem sedan dec. 2000596 inlägg
Frågan#1

Det blev ett väldigt bråk med min flickvän för ett tag sen vilket resulterade i ett spräckt ögonbryn för mej.

Själv var jag så onykter så jag kommer inte ihåg vad som hände.

Det började med att en tjej kom fram och började ragga på mej och följde efter mej och några kompisar, jag sa inte att hon inte fick följa med eftersom jag ville få ihop henne med en annan kille.
Hon gick och kramade mej några gånger, jag kramade inte tillbaka utan stog bara helt still och sa att hon skulle gå till den andra killen istället.

Min flickvän fick reda på detta och blev skogstokig, och hämnades dagen efter genom att gå med en annan kille och frös ut mej totalt, jag blev störd på det fast jag kanske inte hade någon anledning egentligen... menmen...
Då gick jag till husvagnen och drack några öl och en hel del för mycket ouzo och fick en rejäl snefylla.

Sen gick jag tillbaka till festplatsen där min flickvän var, och jag ville prata med henne... så mycket mer än så kommer jag inte ihåg själv, utan har fått höra det dagarna efter.

Och då finns det två olika versioner om vad som egentligen hände.

Version 1: Jag gick fram till min flickvän och började prata med henne, det spårade ur, och jag kallade henne för "jävla slampa" och hennes killkompis kom fram och skallade mej pga det.

Version 2: Jag gick fram till henne och frågade vad hon höll på med, hon blev sur, jag försökte bli sams med henne, det blev lite bråk, och hennes killkompis kom fram och skallade mej ändå.

Han som skallade mej har ett rykte som kanske inte är det bästa, bland annat att han ska bråka med allt och alla såfort han blir full.
Vilket jag också har märkt av lite förut innan det här, och hört av en massa folk.

Det var en massa personer som stog runt omkring och hörde och såg vad som hände.

Dom som säger att det var Version 1 är: Min flickvän, han som skallade mej, och hans flickvän.

Dom som säger att det var Version 2 är: Två av min flickväns egna killkompisar, och en av deras flickvänner. Jag har pratat med dom var för sej vid olika tillfällen, och jag ser ingen anledning till varför som skulle ljuga om det här.

Jag undrar nästan lite om dom hittade på version 1 bara för att dom ville hitta på en anledning till varför han gjorde det.

Vem ska man tro på ? svårt det här.

Kan man få nånting av försäkringen för ett ärr i ansiktet ? :P

[R] Min flickvän har nyligen försökt att hindra mej från att prata med dom som tror på Version 2 genom att försöka få mej att bli osams med dom... riktigt skumt ! [/R]

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Du lär väl lyssna & tro på din sk "flickvän" i första hand, allt annat känns ju orimligt hur konstig den här historien än låter...

Eller be henne som hämnas genom att gå med en annan snubbe att dra åt helvete & leva vidare?

Medlem sedan sep. 20021 655 inlägg

Jag tycker att du ska tro på version 1.
Den låter mycket mer intressant.

Medlem sedan dec. 2000596 inlägg

hmm... sa till min flickvän nyss att jag hade frågat dom här personerna om vad som egentligen hände.

Då blev hon skogstokig och började skrika som satan och sa att jag försökte förneka det, men jag börjar ju undra när det är personer som säger annorlunda, tycker inte att jag förnekar vad jag har gjort bara för att jag frågar dom.

Sen skrek hon att om jag skulle umgås med dom mer så skulle jag sluta umgås med henne.
Ganska svårt att undvika dom när två av dom går i min klass...

Sen sa hon att hon inte ville prata med mej mer och slängde på luren.

Varför kunde hon inte ta det lugnt och prata om det istället ? hmm :/

Medlem sedan juli 200012 978 inlägg

Jag skulle inte kalla henne min flickvän efterdetta.
En Time out är nog bra.
Framtiden är det viktigaste ni har .

Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

DUMPA!!!

Hon är uppenbarligen dum i huvudet, oavsett vilken version som är sann. Sen skulle jag nog, att döma av hennes beteende, säga att version två är sann.

Medlem sedan sep. 20028 900 inlägg

spango skrev:

DUMPA!!!

Hon är uppenbarligen dum i huvudet, oavsett vilken version som är sann. Sen skulle jag nog, att döma av hennes beteende, säga att version två är sann.

Kloka ord från spango...

Medlem sedan jan. 2000640 inlägg

jo. det låter tyvärr som att hon har galen-tendenser. *runaway!*

248 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
116 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
128 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
117 ms — ändringar (db)