webForumDet fria alternativet

Fobier...

Livsfrågor & relationer

41 svar · 1 250 visningar · startad av Esen · sida 3 av 3

Frågan, av Esen

Först vill jag bara säga att jag sökte på fobier och hittade två trådar... Tänkta skriva där men dom var från 2002 och tänkte att det kanske e lika bra att skriva en ny tråd istället för att dra upp någon tråd som startades för över 2 år sen, Men slå ihop dom ifall ni anser att det inte bör finnas någon mer... Eftersom det redan finns två trådar om fobier som e över 2 år gamla så kanske min först

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

Som jag sa i den gamla tråden: Jag har en extrem noja för att sumpa saker. Jag känner efter att jag har med mig busskort, nycklar, plånbok och mobil säkert var femte minut. I övrigt inget särskilt, även om jag brukar känna mig lite osäker när jag är nykter och träffar folk jag bara träffat under lite röjigare kvällar, fast eftersom det är befogad oro ser jag det inte som en fobi ;)

Medlem sedan jan. 2003270 inlägg

Att få huvudet under vatten är något som plågar mig. Fast om det kan räknas som fobi vet jag inte. Jag skulle utan problem kunna sticka ner huvudet under vattenytan om jag fick något ut av det, och om jag hade bra balans vid det tillfället.

264 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
120 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
133 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
128 ms — ändringar (db)