Sabac från Non Phixion har äntligen släppt en skiva, Sabacolypse. Se till att få tag på den om ni gillar hiphop i stilen Non Phixion, Dead Prez, Smith n' Wesson.
Annars köp Non Phixion, The Future Is Now, med sjukt bra låtar som Black Hellicopters, If You Got Love, Drug Music.
Gang Starr får mig alltid att tänka på när Guru gästar House Of Pain på remixen av Fed Up, fruktansvärt bra.
Har just hittat en ny artist, Sabac verkar ha en brorsa som kallar sig Necro och kör något han kallar "Horror-rap", låten "Get on your knees", är något...hmmmmm..hmmm ovanligt.
Ja kan rekomedera några RAP/Hip-Hop skivor iaf
Jedi Mind Tricks - Visions Of Gandhi
G-Unit- Beg For Mercy
Young Buck - Straight Outta Cashville
Fronda - En armé på två ben
D-12 - Devil's Night
Fattaru - Fatta Eld
The Latin Kings - Omerta
Chingy - Jackpot
Petter - Ronin
DMX - Grand Champion
WestSide Connection - Terrorist Threats
Alla 2Pac Album Också..
Immortal Technique - Revolutionary Vol.2
Efter ett aningen tråkigt förstaalbum släpps tvåan, som är ack så mycket bättre. 4th branch, internally bleeding, you newer know*, the cause of death, leaving the past, crossing the boundary och the point of no return, alla toppenlåtar.
Där den lilla stjärnan får symbolisera något litet extra. Med andra ord är You never know lite speciell. :)
Bone Thugs-N-Harmony - East 1999 Eternal
En evig favorit. Till och med intron är bra. Lyssna bara.
Mack 10 - Ghetto gutter and gangster
Några låtar är riktigt bra.
Jag förstår verkligen inte vad man ser i en "artist" som Fronda. Usel våldsironi som försöker göra något som 20000000 andra Organism 12 kopior också försöker. Men misslyckas och det blir bara uttjatat till absurdum
På tal om DMX blir jag rädd när jag hör hans röst, han låter som ren och skär ondska. En riktigt grym låt med DMX är Ruff Ryders Anthem
Sneeze, Necro - Presents Brutality Part 1 var riktigt bra producerad, mycket halvkända gästartister och rätt mörk elak stämmning :) P.E är riktigt grymma
Ja kan rekomedera några RAP/Hip-Hop skivor iaf
D-12 - Devil's Night
D12 - Devil's Night är ett riktigt bra album, sen så är jag helt sold på allt som har med Eminem att göra, han här ett geni och grabbarna D12 är riktigt duktiga dom med.