webForumDet fria alternativet

Nyköping se upp!

Studier & utbildning

5 svar · 661 visningar · startad av Jupiter

Medlem sedan jan. 2004618 inlägg
Frågan#1

Nyköping se upp! I höst börjar jag plugga Elteknik i Nyköping. Vilket betyder att jag kommer bo i Nyköping i veckorna.

Alla tips om nöjen i Nyköping mottagens!

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Eeek!

Bäst man håller sig undan. ;)
Jag är sprillans i stan jag också, så jag har inte riktigt hunnit lära känna stan ordentligt än, men så här på sommaren är uteserveringarna i hamnen riktigt trevliga.

Resten av året får jag återkomma om.
Välkommen till "stan"! :D

mvh

Medlem sedan juni 20012 236 inlägg

Jaha, då får jag börja veckohandla på Coop i Södertälje istället för i Nyköping då... ;)
Skämt å sido - Nyköping är en jättfin stad. Funderade själv ett tag på att bosätta mig där, men hamnade en bit utanför istället. :)

Medlem sedan dec. 19996 522 inlägg

Nöjen, undvik backstage, paparazzi och allt annat. Sätt dig vid forsen och drick folköl, det är det finaste Nyköping har att erbjuda

Medlem sedan jan. 20032 356 inlägg

Sen får du säkerligen höra historien om Nyköpings gästabud, både en och två gånger...?
Intressant händelse egentligen :)

Medlem sedan jan. 2004618 inlägg

erka skrev:

Nöjen, undvik backstage, paparazzi och allt annat. Sätt dig vid forsen och drick folköl, det är det finaste Nyköping har att erbjuda

Dricka folköl :q Det låter farligt, men nån gång ska vara den första. Tur att man kommer vara i Stockholm på helgerna.

@nders skrev:

Eeek!

Bäst man håller sig undan. ;)

annesophie skrev:

Jaha, då får jag börja veckohandla på Coop i Södertälje istället för i Nyköping då...

Nä, så farlig är jag inte tycker 1 av 10 som jag "träffat", resterande kunde inte svara på frågan på grund av omständigheter. :e ;)

Välkommen till "stan"!

Tackar!

263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
131 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
132 ms — ändringar (db)