BireMedlem sedan dec. 199919 074 inlägg
SirPeter skrev:
Det hade faktiskt varit bättre om det var fler band som spelade kortare stunder tycker jag.
Jag saknar guldkorn från band som Mötley Crue, Dio, Saxon, Scorpions, etc etc så jag håller bara med..
1h konserter är inte skoj alltså.. inte om det skall komma en massa mer musik under 12h.
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggEn halvtimma per band hade varit mer lagom. Då kan man stå ut om det är ett skräpband emellanåt.
SirPeter skrev:
En halvtimma per band hade varit mer lagom. Då kan man stå ut om det är ett skräpband emellanåt.
Ja, om man nu ska erkänna ÖPPET att det finns/fanns skräpband i den här genren så.. Ok, jag håller väl med då ;)
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggDet finns kanske inte skräpband men det finns band som har skräpspelningar utan tvekan.
SirPeter skrev:
Det finns kanske inte skräpband men det finns band som har skräpspelningar utan tvekan.
Vad SirPeter menar nu är:
Det finns kanske band vars medelmåttiga liveprestationer renderar i lamt & halvdant drickande framför teven...
*Håller med*
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggLOL
Där har vi orden som får det hela att symboliseras lite bättre ja.
Helt klart är Priest värda att både se och höra, speciellt just nu. ;)
SirPeter skrev:
Helt klart är Priest värda att både se och höra, speciellt just nu. ;)
Det här är jag uppväxt med!!!!!!!!!!!!!! YEAH!!! :D :e
NnetslaveMedlem sedan juni 200470 inlägg Minns alla OKEJ planscher jag hade på väggarna... :)
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggDet var Poster på min tid har jag för mig. ;)
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggDra mitt arsle på en liten vagn va bra Priest var!!!!
Mr NilsMedlem sedan jan. 2000640 inlägglite dio skulle jag vilja se. saknar headbangning vid spelautomater.. :)
Mr NilsMedlem sedan jan. 2000640 inläggyes!
eller kanske tom lite rainbow. *orgelsolo!*
Judas rockar så j**la fett!
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggVad som saknas från Priest nu är framför allt låter United, den får de bara inte missa.
Mr NilsMedlem sedan jan. 2000640 inlägguuuh. thin lizzy klockan sju alltså. stämmer dåligt med min mat och sovklocka..
SirPeter skrev:
Vad som saknas från Priest nu är framför allt låter United, den får de bara inte missa.
Skit samma nu.. Jag är fett nöjd!! :D