Ja, nu är det mindre än 1 månad kvar tills flickvännen fyller 20 år och vi ska även fira våra 2 år tillsammans. Jag har verkligen ingen aning om vad jag kan ge henne, tips?
Middag ska vi ut och äta så säg inte det.
Förra året så bjöd jag henne på en resa ner till Sthlm med hotell och så for vi runt över allt, det var trevligt. Fast i år har varken jag eller hon tid för någon resa för att vi jobbar mycket båda två, någon som läser detta och känner att han/hon vet den perfekta presenten?
Att någon som inte känner din flickvän skulle veta vad som är den perfekta presenten för henne känns ganska otroligt, men jag kan ju ändå fråga hur mycket det får kosta?
Det är ju annars ganska billigt att flyga ned i Europa...
Ok men säg såhär då, inte mer än 2500 kr :)
Det gör inget om det bara skulle kosta några hundralappar. :) Priset är inte det viktiga!
Inte middag, ingen resa och inget smycke eller liknande. Sen vill jag inte direkt köpa något till hunden för det ska ju vara till henne. När hon köpte hunden fick hon med en massa kurser mm så det går inte heller :l
bluxbluxo, det är ju alltid fint, men något mer behövs... :)
muskot, Hon säger bara att hon inte behöver få något om jag frågar henne, precis som jag också gör när hon frågar mig... :)
Coper, hatar folk som drar allt för vilda egna slutsatser... jaja, men en mysig hemma kväll kommer det bli, men jag vill ha någon sak att ge till henne också... det blir ju som också nåt för våran 2 årsdag samtidigt
CD/film går helt bort, det får hon så fort hon säger till... på helt lagligt sätt *host*
Försök tänka om hon någon gång sagt att "den eller det skulle vara bra att ha", "åh, den eller det var snyggt" eller liknande. Sedan köper du det.
En perfekt present kräver att man känner personen samt dennes behov och önskemål. Vi på forumet kan bara skjuta från höften och då blir det sällan fullträff. Vi vet ju bara att det är en 20-årig tjej med hund som inte har tid att resa. Förhoppningsvis är hennes person mer komplex än så.
ja det gäller att vara alert 24/7 365 dagar om året när det gäller sådant här. När man väl har hört det där: åh sån här/där skulle jag verkligen vilja ha så kan man lägga dövörat till resten av året. :D
Kommer väl med lite tips som jag själv skulle uppskatta som present: Bli iväg skickad på Spa! Kanske unna sig nån weekend på spahotell, eller bara över en dag?
Annars kan man alltid ge presentkort på massage, eller en manikyr/pedikyr - sådant är alltid uppskattat!
Nåt som kan vara skojjigt är att få iväg personen ifråga till en schyst frisör som gör precis allt - och du står för kalaset ;)
En shoppingtur o du betalar?
Eller varför köper du inte själv en mysig morgonrock till henne, ger henne en fin start på dagen med lite massage, frukost på sängen osv?
253 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849