webForumDet fria alternativet

Kvällspoem!

Småprat

3 svar · 253 visningar · startad av M.Cheraghi

Medlem sedan juli 20015 107 inlägg
Frågan#1

Jag har sedan en liten tid tillbaka gjort slut med flickvännen, eller rättare sagt hon dumpade mig för en två veckor sedan, med anledningen att hon inte klara pressen, att det inte går bra i skolan och hon inte har tid för sig själv. Jag acceptrade det och respekterade hennes beslut, och vi förblev vänner i 1 vecka tills förra veckan. Då tog det slut som vänner också, hon klarade inte att prata med mig i telefon, eller träffa mig eller överhuvudtaget snacka på nätet. Okej tänkte jag och accepterade detta och respekterar hennes känslor. Det är trots allt flickan jag bryr mig om, och vill att hon ska må så bra som det går. Innan vår vänskap tog slut sa hon att hon hoppas att det bli vi två igen när tiden är inne för det. och nu efter att vi inte är vänner längre säger hon bara "Låt mig va" när man försöker ta kontakt för att se hur hon mår. Så mina tankar i mitt huvud har flödat mycket den senaste tiden och jag har skrivit sjuherrans massa texter.
Tänkte dela med mig med en utav texterna som jag skrivit ikväll :)

Vilken är den rätta vägen?
Tänk dig att du står i en korsning, Du kan svänga antingen till höger, eller till vänster.
Det finns ingenting som indikerar på vilket håll som ger dig lyckligast mål. Du står mitt i korsningen och funderar. Om du svänger till höger, så är vägen fri, ingen trafik som stoppar dig från att gå vidare i livet. Men om du väljer att svänga till vänster så står ett trafikljus inställt på rött framför dig, du kommer inte fram förren tiden är inne och trafikljuset slår om till grönt. är det värt väntetiden? Kommer det någonsin slå om till grönt? Kommer det komma fler trafikljus som bromsar min färd?
Det är nu jag önskar att jag hade personen som kan visa mig vägen att prata med. Men det är personen som står på andra sidan rödljuset
Jag är fast i ett dilemma utan en kartbok.

Medlem sedan mars 20033 686 inlägg

Finfint :)

Fruntimmer :OO

;)

Medlem sedan mars 20024 456 inlägg

Det kanske inte var menat att det skulle vara ni två, Men får väl försöka och gå vidare och som tur e så finns det många andra som man kan träffa...

Medlem sedan nov. 20014 054 inlägg

been there, done that... no use.. go on with ya life.. buy a ponny, a sexdoll and some candy! :OO

254 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
127 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
125 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)