Mer Winnerbäcknyheter - han skall släppa ett nytt album den 29 sep + hösturné med endast han och hans gitarr...
(nope, vann inte tävlingen... var inte ens med...)
8 svar · 380 visningar · startad av Brimba
Hej!
Nu är tävlingen på https://www.winnerback.net avslutad.
Vad det någon här som vann?
Jag vill samtidigt passa på att tipsa om att man kan börja boka biljetter till hans turné den 1:a Juni hos ticnet.se
Mer Winnerbäcknyheter - han skall släppa ett nytt album den 29 sep + hösturné med endast han och hans gitarr...
(nope, vann inte tävlingen... var inte ens med...)
Jag var inte ens med i tävlingen. :(
Jävla skit att man gör lumpen när konserterna är, men ska kolla upp hur det blir med permisen.
Albumet ska naturligtvis införskaffas snarast möjligt. :bire
Fräckt! Gamla Teatern i Östersund den 16 november klockan 19:30. Klart man ska gå! :)
I morse när biljetterna släpptes bokade jag biljetter till konserten i Göteborg.
Skall bli väldigt intressant att höra hur han låter utan hovet nu.
Jag ska lyssna på Winnerbäck i Uppsalas Universitetsaula den 12 november :)
Buääh! Jag vill ha råd och jag vill inte vara i lumpen då! :(
Jag tror att nya skivan kommer vara en lite modernare Dans med svåra steg. Vad tror ni?
Jag tror att nya skivan kommer vara en lite modernare Dans med svåra steg. Vad tror ni?
Ni som har DVDn har säkert hört Mareld (eftertexten).
Ni har säkert hört på cd2 på skivan Live för dig. Hela cd2 är det endast Lasse med en gitarr. Ni som är oroliga hur han skall klara sig utan hovet kan lyssna på de första skivorna samt den cd2 live för dig. :)
Det kommer bli hur bra som helst.
Det är slutsålt i Göteborg såg jag precis och även på flera andra orter. Det är sagt att några extra konserter kommer att läggas in den 4:e Juni.
Ja, Mareld är ju ruggigt grym! :D
Och ja - Cd 2 på live-skivan rockar, så inga problem att gilla nya alster här inte. ;) :)