Såg precis första avsnitt, fan vilken bra serie! Den kommer jag fortsätta att se! Musiken, helt underbar!
/OT
I slutet då han lämnar O.C och ska åka hem spelas en låt, jag har låten nånstans på en skiva men kan verkligen inte komma på vilken det är, nån som vet?
/r
Kom på det! Joseph Arthur - Honey & The Moon, låg på American Pie 3 - The Wedding soundtracket. Aah, underbar låt.
Nu har jag ju visserligen bara sett de två första avsnitten, men jag måste säga att det blir ett bra torsdagsprogram, speciellt nu när 24 snart har visats klart. :)
Language includes profanities such as “bitch,” “ass,” “hell,” and “damn.” Sex has included a brief shot of a threesome, a teenage virgin having sex, and a couple petting and kissing. Some instances of violence have been depicted, including vandalism, bullying and fist fights.
Language includes profanities such as “bitch,” “ass,” “hell,” and “damn.” Sex has included a brief shot of a threesome, a teenage virgin having sex, and a couple petting and kissing. Some instances of violence have been depicted, including vandalism, bullying and fist fights.
WTF?
Att dom orkar :x
258 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2