Sport vet jag inget om, men om du syftar på en låt som var populär 1994 i den stilen så skulle jag gissa på Sadeness med Enigma. Era hade ju ännu inte släppt sin skiva vid det laget.
Sadeness går ungefär så här... *plockar fram den portabla studion*...
Kan du minnas något mer av låten? Tror du det kan vara Enigma eller är det bara samma stil? Vad är det som gör att det låter som Enigma? Är det körer med?
Hade jag haft en video så hade jag kunnat kolla eftersom jag har krönikan inspelad. Du har ingen möjlighet att spela in låten på något sätt och skicka med filen?
Jymdis: Nej det är inte Daryl Hall - Gloryland jag menar, dvs den offciella vm-låten. Den spelades under invigninen, men jag tycker då inte att det är den under 'de bästa målen'
Hmm, jag vette tusan. Har den på vhs och så har jag fört över den till datorn, men vet inte om det går att snappa upp öjudet från mpg filen på något sätt.
Den låten känner jag igen! Den är med i den officiella videon för VM 1990 "Alla målen" när de porträtterar Andreas Brehme i slutet. Vad den heter vet jag tyvärr inte och jag kan inte kolla heller eftersom jag inte äger någon VHS-spelare. :l