webForumDet fria alternativet

Förhandsgranskning

Om webForum

18 svar · 1 090 visningar · startad av aasah

Medlem sedan mars 20034 471 inlägg
Frågan#1

Hur kan förhandsgranskningen sluta fungera för EN tråd? :q
Denna. Fungerade i alla fall inte för mig nyss och jag försökte flera gånger. Alla andra trådar i Caféet verkar dock funka...

Är den medvetet bortplockad av någon luttrad moderator eller är det ett fel?

Medlem sedan mars 20016 260 inlägg

Fungerar för mig.

Medlem sedan maj 20021 141 inlägg

Funkar här också.

VAA!? :q Det funkar fortfarande inte för mig... Har just testat! Alla andra trådar funkar, men inte den! :q Och bara för mig? :q :x

Medlem sedan dec. 20025 871 inlägg

En positiv/negativ nyhet: Det funkar för mig också.

Det kanske är något fel med din webbläsare? ;)

Medlem sedan feb. 20016 388 inlägg

Jag kan inte heller se förhandsgranskningsrutan för just den tråden. Skumt.

Medlem sedan aug. 20002 975 inlägg

Jag förmodar att det är title i trådlistningen som syftas på.

Då kan inte jag heller se någonting, och tittar man i koden så är title tom: title="".

Medlem sedan mars 20025 907 inlägg

Matte skrev:

Jag förmodar att det är title i trådlistningen som syftas på.

Ahh, hon menade så. Det fungerar inte för mig heller (borde nog vara samma för de flesta?).

Medlem sedan dec. 20011 978 inlägg

Kan det eventuellt bero på att rubriken är ändrad?
Jag vet att Dryden råkade skriva "bil" i stället för "bli" till en början. Detta rättades dock till efter några minuter.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Brantis skrev:

Jag vet att Dryden råkade skriva "bil" i stället för "bli" till en början. Detta rättades dock till efter några minuter.

Det stämmer att jag råkade skriva "bil" istället för "bli". Jag rättade till detta innan någon han posta i tråden.

Medlem sedan maj 20021 466 inlägg

Jag trodde precis som de flesta andra att du menade förhandsgranskning av nytt inlägg (knappen Förhandsgranska). En tydligare förklaring uppskattas nog nästa gång.

Jag har också uppmärksammat felet och att felrapporteringar inte ska postas i det här forumet.

Marcus E skrev:

Jag trodde precis som de flesta andra att du menade förhandsgranskning av nytt inlägg (knappen Förhandsgranska). En tydligare förklaring uppskattas nog nästa gång.

Själv använder jag aldrig den knapp ni pratar om, varför jag inte insåg att det jag skrev kunde missförstås. Och eftersom jag inte förstod era inläggsvar så skulle ni också kanske vara tydligare §jr. I själva verket är det väl så att ingen med flit skriver så att andra missförstår.

Marcus E skrev:

Jag har också uppmärksammat felet och att felrapporteringar inte ska postas i det här forumet.

Nu var det så att jag inte trodde på att ett fel av denna typ kunde uppstå för EN tråd. Det rörde sig således om en fråga angående en av webforums funktioner - INTE, ursprungligen, en felrapportering. :( Vad är närmare bestämt meningen med detta subforum om man inte får posta frågor om webforums funktioner i det? NU har det visat sig vara ett fel så, ni kommer strax att få ett mail till om saken.

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Felet har noterats också av oss, (numera ;) ), och kommer att felsökas när tillfälle uppenbarar sig.

Fortsätt gärna skicka mail om felet uppträder i andra trådar, så vi kan knyta lite samband och få hjälp med felsökningen den vägen.

Mvh

Medlem sedan maj 20021 466 inlägg

aasah skrev:

Det rörde sig således om en fråga angående en av webforums funktioner - INTE, ursprungligen, en felrapportering. :( Vad är närmare bestämt meningen med detta subforum om man inte får posta frågor om webforums funktioner i det? NU har det visat sig vara ett fel så, ni kommer strax att få ett mail till om saken.

Ursäkta, jag är bara butter för att man inte får rapportera fel och förslag offentligt.

@nders skrev:

Felet har noterats också av oss, (numera ;) ), och kommer att felsökas när tillfälle uppenbarar sig.

Fortsätt gärna skicka mail om felet uppträder i andra trådar, så vi kan knyta lite samband och få hjälp med felsökningen den vägen.

Mvh

Gäller även denna tråd.

Antar att man numera får posta fel här? :q Annars kan ni få ett mail om saken...

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Det är noterat att det gäller den tråden också. :)
Då gäller det bara att lista ut vad det hela beror på också...

Mvh

Brantis skrev:

Kan det eventuellt bero på att rubriken är ändrad?

Nej. För min senaste tråd fick fel rubrik, vilket jag ändrat. Men förhandsgranskningen funkar...

Gäller även denna tråd... eller beror det på att den inte innehåller något mer än redigerattexten? :q Känner wF-funktionen av att det är ett sådant meddelande.... ??? :q

Gäller även denna tråd.

273 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
120 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
140 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
130 ms — ändringar (db)