jag är ledsen att störa med off-topics här, men det är så svårt att få någon att reagera i "wF's funktioner".
Jag skulle vilja att man kunde ladda upp .js-filer i Mina Filer. Detta är praktiskt om man tex vill visa en lösning på ett problem snabbt, utan att personen ska behöva zippa upp en fil.
hehe :) nej men du får låta tiden läka såren!
sakta men säkert kommer tråden att tyna bort mot histora om inte Basse eller Bendro flyttar den från Cafét till lämpligare ställa =)
jag är ledsen att störa med off-topics här, men det är så svårt att få någon att reagera i "wF's funktioner".
Jag skulle vilja att man kunde ladda upp .js-filer i Mina Filer. Detta är praktiskt om man tex vill visa en lösning på ett problem snabbt, utan att personen ska behöva zippa upp en fil.
Tanken är väl säkerhetsmässig då man kan komma åt lösenordet via cookies om du laddar upp en js-fil som du inkluderar i ett html-dokument som du har placerat under "Mina filer".
Men eftersom man kan inkludera filer med filtillägget ".allah" och låta dem köras som js-filer så spelar det ändå ingen roll. Dessutom är lösenordet envägskrypterat så vad man nu ska med det till är en bra fråga.
JaG BrUkAdE OcKsÅ HäNgA På LuNaRsToRm NäR JaG VaR 13 År, GjOrDe InTe Du DeT LuRvEn? *zmajl*
yOmEN-VIzzT! Å doBedO *lOl* *lolOLolOL*
Men tillbaka till frågan. Hur skulle man kunna sno någons lösenord med en .js-fil?
F.ö. så kan man inte ladda upp en fil med ändelsen allah (Eller något annat heller, eftersom det finns en färdig lista med godkända filtyper.)
Det här är på gång, så fort jag kommer på hur fasen man gör för att tillåta uppladdningen till Mina Filer. ;)
Fixat. :)
nitro2k01 skrev:
Anledningen till att vi vill att buggfixar och förslag skickas till dev@webforum.nu är att det är lättare för oss att snabbt behandla önskemålet. Nu var det mer en tillfällighet att jag såg den här tråden. :)