- Jag tycker det är fel! Man får onda ögat om man vill sälja av sitt grafikkort (oki, skyldig - jag försökte göra det), men ingen lyfter ett ögonbryn när vi helt plötsligt har budgivningar om olika sorters designer i "Förmedla arbeten/jobb lr vad den heter" - Rätt eller fel? Tanken "måste" väl ändå vara att någon annonserar efter hjälp - inte att folk lägger upp sina s k designer och håller tummarna?
- Jag tycker det är fel! Man får onda ögat om man vill sälja av sitt grafikkort (oki, skyldig - jag försökte göra det), men ingen lyfter ett ögonbryn när vi helt plötsligt har budgivningar om olika sorters designer i "Förmedla arbeten/jobb lr vad den heter" - Rätt eller fel? Tanken "måste" väl ändå vara att någon annonserar efter hjälp - inte att folk lägger upp sina s k designer och håller tummarna?
Håller med dig! Har uppfattat det precis som du. Bort med "reklamen" säger ja! :OO
När jag modererade det forumet tänkte jag på samma vis som er tills det endag komm ett reklam inlägg men efter överläggning med de högre makterna blev resultatet at forumet faktiskt skulle kunna användas till både och.
Om inte reglerna för det forumet har ändrats antar jag att det fortfarande är OK att göra reklam för sig där.