FFlashXMedlem sedan nov. 19991 033 inlägg Inte så som det fungerar nu. Försök själv skapa en fil som innehåller : på din winmaskin så ser du vad jag menar :) I så fall får man ändra skriptet så medlemmarna inte har sina namn på mapparna utan sitt id istället men då får man ju inte sitt namn i urlen men det kan man förmodligen leva utan.
Marcus EMedlem sedan maj 20021 466 inlägg
FlashX skrev:
Inte så som det fungerar nu. Försök själv skapa en fil som innehåller : på din winmaskin så ser du vad jag menar :) I så fall får man ändra skriptet så medlemmarna inte har sina namn på mapparna utan sitt id istället men då får man ju inte sitt namn i urlen men det kan man förmodligen leva utan.
Byt ut alla ogiltiga tecken mot t.ex. _ och ändra sedan i skriptet så att den söker efter _stefan_ istället för :stefan:.
PPeWMedlem sedan juni 200010 432 inlägg Fast då gäller det att det inte finns någon annan medlem med det namnet.
JjarvkloMedlem sedan juli 20013 378 inlägg Instämmer i kören bakom hypatia - STORT Tack för hjälpen !!! :birp
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg
FlashX skrev:
Inte så som det fungerar nu. Försök själv skapa en fil som innehåller : på din winmaskin så ser du vad jag menar :) I så fall får man ändra skriptet så medlemmarna inte har sina namn på mapparna utan sitt id istället men då får man ju inte sitt namn i urlen men det kan man förmodligen leva utan.
Det är ju sant... Attan. :)
PaceMedlem sedan juni 20019 024 inläggVarför körs IIS helt plötsligt istället för Apache?
PeeerMedlem sedan mars 20025 907 inlägg
Pace skrev:
Varför körs IIS helt plötsligt istället för Apache?
http://www.wf-galleri.com/index.php?showtopic=149&view=findpost&p=2465
r/ flyttade -taggen lite så det stämmer bättre :)
dahlgrenMedlem sedan aug. 20011 946 inlägg
frankofMedlem sedan jan. 20016 874 inläggJag sa ju att det inte var så noga för min del ;)