Försvann allas "Mina filer" eller var det bara jag som drabbades?
"privata" filer borta?
29 svar · 1 221 visningar · startad av frankof
Mina är också borta. :l
För min del var det inte så noga, en html-fil och en bild (tror jag).
Andra lär drabbas "hårdare"
Då är det värre här då - Samtliga kodsnuttar som jag använt som belysande exempel i mina inlägg i HTML-forumet låg i "mina filer"... Med enbart länkar dit i de flesta inläggen...
Någon chans att de kommer att återställas?
För forumets del så gäller det några enstaka medlemmars privata filmappar (där man kan ladda upp filer) som blivit raderade p.g.a. ogiltiga tecken.
http://www.wf-galleri.com/index.php?showtopic=149&st=30&#entry2259
/edit lite för sen... :OO
Ha. :P
Alla filer finns kvar förutom 2 eller 3 då nuvarande filstystem inte godkänner tecknen \/:*?"<>|
Anledningen till att filerna inte synns beror på att skriptet skrevs för Linux/Apache. Beroende på om man kan lösa detta eller inte avgör om skriptet ska skrivas om helt eller delvis.
I vilket fall så kommer alla filerna tillbaka inom kort oavsett vilket lösning som görs.
Testade att ladda upp en ny avatar men detta verkade inte fungera heller. Beror det på samma sak eller?
Det har jag inte tittat på men handlar det om sökvägar till disk så fungerar såklart inte en unix-path på en winmaskin.
Får kolla på det sen.
Nu är Mina filer fixade :D
Jag kan ladda upp nya filer, men filerna jag hade där innan syns inte till :(
Hittade dem på linuxkopian så nu har du dem igen. Varför de inte kom med första gången är aningen egendomligt...
Tackar, tackar.. :)
Mina gamla filer finns inte heller där. :(
FlashX skrev:
Nu är Mina filer fixade :D
Greit - men just *mina* filer saknas fortfarande...
Kanske något enklare (och fixbart) strul med "återrullningen" från Linux-kopian även i mitt fall? *hoppas* ;)
Där var de ju! Tack :D
Nu har jag gått igenom alla mappar en och en och det saknades visst en hel del :)
Det som fattas nu däremot går inte att återställa men det ska som sagt bara vara några få. Exempelvis :stefan:, .puLkA. och någon till med pipe-tecken i namnet.
Och nu fungerar det dessutom att ladda upp avataren som synes :)