Vad är det som bestämmer vart man hamnar när man öppnar en tråd?
- Öppnar jag en oläst tråd så vill jag läsa från första början men det är mer regel än undantag att jag hamnar på sista inlägget direkt.
- Öppnar jag en läst tråd så vill jag hamna från och med senast lästa inlägg men då hamnar jag oftast på första inlägget i tråden eller mitt senaste inlägg i tråden, alternativt allra sist i tråden.
Vad är det som bestämmer vart man hamnar? Och är det någon mer än mig som har problemet?
Vad klickar du på vid en oläst tråd? Klickar jag på trådnamnet hamnar jag längst upp, klickar jag på den lilla pilen till vänster om trådnamnet hamnar jag på första olästa inlägg sen min senaste inloggning.
Klickar jag däremot på den lilla pilen läääängst till höger hamnar jag på sista inlägget i tråden. :)
Jag hamnar oxå väldigt slumpmässigt mitt i tråden. Ävren om man läst och svarat på ngt på sid 5 i en tråd så kan man hamna på sidan 3 när man klickar på "gå till första olästa inlägg".
Jag hamnar oxå väldigt slumpmässigt mitt i tråden. Ävren om man läst och svarat på ngt på sid 5 i en tråd så kan man hamna på sidan 3 när man klickar på "gå till första olästa inlägg".
Sådant är störigt :(
Det borde finnas ngn länk som man kan klicka på så blir det inlägget det sista man läst, eller något i den stilen.