1. Borde det inte i "Vilka är online" istället för "Läser tråden..." stå "Är i tråden..." för det är ju inget som säger att man läser tråden bara för att man är i den.
2. Om man är utloggad och skall svara i en tråd så kommer man till en inloggningssida. Efter att man skrivit användarnamn så skulle det ju vara mer logiskt att man hamnar i lösenordfältet när man trycker tab. Nu måste man trycka hela två för att hamna i det fältet.
Viktiga saker :OO
Det med i vilka som är online tycker jag är löjligt att ändra. Det andra med att man behöver trycka tab två ggr det är ju sååå jobbigt ;)
1. Borde det inte i "Vilka är online" istället för "Läser tråden..." stå "Är i tråden..." för det är ju inget som säger att man läser tråden bara för att man är i den.
2. Om man är utloggad och skall svara i en tråd så kommer man till en inloggningssida. Efter att man skrivit användarnamn så skulle det ju vara mer logiskt att man hamnar i lösenordfältet när man trycker tab. Nu måste man trycka hela två för att hamna i det fältet.
Tycker jag är en pettitess (hur fasen stavas det? :q) och onödigt för ledningsgruppen med att ta tid med att ändra. IMHO.
"Retar" jag mig också på. Dock är "reta" lite starkare än jag eg. menar, varför citationstecknena fick dyka upp. Jag kan eg. inte fatta varför man inte hamnar i nästa fält, det måste ju vara dit man vill i minst 95% av alla fall, men... det kanske ändå inte tillhör prioritetsklass 1 för att ändra på...?