Har sett det osså... skumt!
Vad är detta nu då? Vad betyder det? Hur gör jag?
12 svar · 538 visningar · startad av Jesper T
Vad är detta nu då? Vad betyder det? Hur gör jag?
Har sett det osså... skumt!
När man ställt en fråga och fått det svar man velat ha så markerar man det "rätta inlägget" med "acceptera som slutgiltigt svar". Påsåvis kan man sedan välja att söka efter bara "lösta" trådar vilket leder till att det förhoppningsvis kommer gå snabbare att hitta svaren på de frågor man har..
typ :)
Någon utvecklare eller ansvarig kan nog förklara betydligt bättre
Smart!
Gulligt!
hehe jag sitter och letar upp gammla trådar lite överallt för att kunna demonstrera lite. :p :)
Jag har märkt det. :e
Och det är bra! Underlättar för personer som endast vill söka på lösta trådar. :)
SPiN skrev:
Jag har märkt det. :e
Och det är bra! Underlättar för personer som endast vill söka på lösta trådar. :)
Jopp så jag tänkte, sen är det även kul att se vad för dumma frågor man ställt och få klicka på "svaret accepterat" :e :e
Flyttas från Cafét.
När man ställt en fråga och fått det svar man velat ha så markerar man det "rätta inlägget" med "acceptera som slutgiltigt svar". Påsåvis kan man sedan välja att söka efter bara "lösta" trådar vilket leder till att det förhoppningsvis kommer gå snabbare att hitta svaren på de frågor man har..
Förutom att man kan hitta svar på de frågor man har. Finns möjligheten att sortera på olösta/lösta trådar vilket gör det enklare för personer som vill hjälpa andra. Det är bara att klicka på en olöst tråd och lösa den!
verkar vettigt med den funktionen
Patrik skrev:
Förutom att man kan hitta svar på de frågor man har. Finns möjligheten att sortera på olösta/lösta trådar vilket gör det enklare för personer som vill hjälpa andra.
Jag hittar ingen sorteringslänk längre. Var är den?
Det vore bra om andra personer kan acceptera svar också, t.ex. moderatorn. Annars kommer många (nästan alla) trådar att se ut som olösta trots att de är lösta.
Moderatorn kan acceptera svar. Länken att sortera trådar är borttagen för tillfället ( Utom i HTML-forumet ) men kommer att komma tillbaka på de forum där den anses vara lämplig.