Alla webForums sidor är anpassade till min bildskärm utom Cafét där två cm av bilden hamnar utanför skärmen till höger när jag har favoriter öppet. Någon som har en bra förklaring? Problemet dök upp förra veckan.
Det finns en spärr för långa rubriker iofs men så länge det finns blanksteg i rubriken så är det inget bekymmer eftersom rubriken delas upp på två rader då.
Nej du kan inte göra något för att slippa den tråden mer än att inte svara i den så att den hamnar längre ner i forumet.
Borde inte bereda någon större svårighet för utvecklingsavdelningen att automagiskt bryta ned för långa rubriker medelst våld i flera rader, alternativt lägga in en spärr ;)
Borde inte bereda någon större svårighet för utvecklingsavdelningen att automagiskt bryta ned för långa rubriker medelst våld i flera rader, alternativt lägga in en spärr ;)
Finns det inte redan en funktion inbyggt som förkortar ned och lägger till ... ?
Finns det inte redan en funktion inbyggt som förkortar ned och lägger till ... ?
Nu verkar det vara fixat med den där {0,1}* tråden, men mitt inlägg baserades på:
SirPeter skrev:
Det finns en spärr för långa rubriker iofs men så länge det finns blanksteg i rubriken så är det inget bekymmer eftersom rubriken delas upp på två rader då.