Ja, vet inte om detta redan finns som alternativ, men om det nu gör det, ligger det dolt under ytan för mina ögon. Om inte, tycker jag att ett val mellan ung. offentligt och icke offentligt när man postar vore rätt bra. Inte för att jag själv någonsin hamnat i den situationen så jag känt att jag velat skriva bara till wF, men vet, det kanske kommer, och man kanske inte alltid vill att ALLA ska kunna läsa vad man skriver.
Nja, känns onödigt. Man ska stå för det man skriver, oavsett hur många som kan läsa det. Annars kan man ju lika gärna låta bli att skriva. Det är min synpunkt. :)
Nej, det suger. Tänk dig själv att behöva registrera sig på varenda forum som man vill läsa på nån enstaka gång. Snorjobbigt.
Och skulle nu någon vara intresserad av att läsa dina eventuella hemligheter finns det ju inget som hindrar dem från att registrera sig (mer än att det är jobbigt).
På vilket sätt är det mindre offentligt om man måste registrera sig? Alla kan registrera sig och det går på ett par minuter. Det är bara irriterande att behöva göra det överallt.