Håller med information om detta flödar det inte av trotts att detta är ett forum :OO Visst kan man få fram vad som hänt om man ägnar en timme eller två och läser en massa :l
Har fått den information jag behöver, via medlemmar på wF.
Tycker dock ändå att det kan vara bra med någon form av information kring orsaken till stängningen av cafeét.
Håller med om att det vore bra med information från ledningens sida eftersom det bara är de som VET.
Dock tycker jag att de som inte redan gjort det ska följa länken ovan och läsa alla 9 sidor. De är garanterat tramsfria och skrivna av en hel hög uppretade medlemmar med olika åsikter. Eftersom tråden diskuterar några mycket allvarliga saker och deras konsekvenser är det inte en tråd som bör sammanfattas, IMO. Antingen är man intresserad av wF och då läser man, eller så låter man bli.
Antingen är man intresserad av wF och då läser man, eller så låter man bli.
struntprat. jag läser inte 200 inlägg om varför cafeet stängts. jag kan nog tycka att WF är intressant ändå
Absolut. Alla som är mer än tre år gamla vet vid detta laget att det oftast inte är den utlösande faktorn som är den egentliga orsaken. Det är en lång radda av händelser som leder fram till en händelse, eller en ickehändelse också för den delen.
I detta fallet ledde det till en stängning av caféet, mycket trist.
vill bara säga att jag nu läst igenom tråden... min åsikt är att det är en hel del onödigt tjafs (ihop med en del smarta tankar såklart) men jag blev ta mig tusan inte klokare för det!
Nej det verkar tyvärr inte som om "administrationen" vill göra oss klokare heller......
Det kommer säkert. De får väl tänka igenom sin situation ordentligt först.
Stänger de caféet för gott så försvinner en hel del copy-skyddat material som inte tillhör wF utan är medlemmarnas personliga egendom.
Stänger de caféet för gott så försvinner en hel del copy-skyddat material som inte tillhör wF utan är medlemmarnas personliga egendom.
Att ta ner ett forum som innehåller material som är skapat av medlemmar, i form av bilder m.m.
Och när du säger personlig egendom? Vad skulle det vara, förutom bilder som du redan har hemma. Jo kanske en del texter, dikter eller dylikt.
Har jag en hemsida med ett forum på, så förbehåller jag mig rätten att tabort det när jag en känner för det. Det är ju trots allt de som har hand om det som avgör om det skall stängas eller inte!
270 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e