Klart bättre ja.
När man klickat på "Rapportera till moderatorn" och skickat forumläret så skickas man vidare till startsidan. Hade det inte varit bättre att man kommit tillbaka till det inlägg som man rapporterade?
24 svar · 784 visningar · startad av Web-Tor
När man klickat på "Rapportera till moderatorn" och skickat forumläret så skickas man vidare till startsidan. Hade det inte varit bättre att man kommit tillbaka till det inlägg som man rapporterade?
Klart bättre ja.
Så är det på många saker, totalt oschysst..
Jag fattar inte. När jag rapporterar inlägg kommer jag till rätt ställe.
Jag förstår inte alls Niklassons inlägg btw. :)
Kommer du tillbaka till det inlägget som du klickade på länken i @nders?
Jag kommer åtminstone tillbaka till tråden, men jag vet inte om där fanns med ett inläggsankar i url:en, för jag rapporterade ett inlägg som var överst i en tråd...
Men jag har aldrig varit med om att man kommer till startsidan när man rapporterat inlägg, och jag rapporterar ändå en hel del. Jag har nog världsrekord i rapporteringar. ;)
Jag tror att Tor menar att man kommer till trådens förstasida istället för tillbaka till det inlägg som man rapporterat.
Då får Tor lära sig att tala ur skägget. ;)
Jag menar precis vad jag skrev - man kommer till startsidan (index.php). Det kan hända att det ändrats sedan jag skrev inlägget?
Vi får se vad som händer nästa gång jag rapporterar ett inlägg.
Jag gjorde precis en rapportering av ovanstående inlägg och nu hamnade jag iaf vid det inlägget direkt.
Som sagt: jag får se var jag hamnar nästa gång och rapporterar ett inlägg.
Jag rapporterade precis ett inlägg i Caféet och jag kom till wF:s startsidan efter rapporteringen.
Med andra ord är det en bugg som behöver fixas eftersom man hamnar på olika ställen. :)
Nu har jag rapporterat inlägg i bl.a. Caféet, Kontorsprogram, Design, SQL och jag kommer alltid till index.php?
Kan någon moderator för ovanstående forum bekräfta att rapporterna överhuvudtaget kommer fram. :l
Underligt! Har precis rapporterat ett inlägg i en Cafétråd och för första gången kom jag tillbaka till samma tråd. Vid alla tidigare (i och för sig inte såå många) tillfällen har jag hamnat vid huvudsidan...
Kan någon moderator för ovanstående forum bekräfta att rapporterna överhuvudtaget kommer fram.
@nders har bekräftat att rapporten kommer fram i XML-forumet iallafall.
Web-Tor, blev du utslängd till förstasidan när du rapporterat tråden i XML-forumet?
Jag testade att rapportera samma inlägg, och kom tillbaka till aktuellt inlägg efter rapporteringen...
Mvh
Visst kom jag till förstasidan. :(
Vad har <input type="hidden" name="url"> för värde på rapporteringssidan när ni åker tillbaka till index.php?
<input type="hidden" name="url" value="index.php">