hur mycket ska du skriva? 200 tecken räcker väl till det mesta.
Nu när jag har en snabb dator att skryta med så kan jag inte få plats med infon om den i datorkonfigurationen... :(
10 svar · 297 visningar · startad av Erik Juhlin
Nu när jag har en snabb dator att skryta med så kan jag inte få plats med infon om den i datorkonfigurationen... :(
hur mycket ska du skriva? 200 tecken räcker väl till det mesta.
Nej!
Kolumnen i databasen räcker till 250 tecken, räcker det eller hur många kan tänkas behövas.
Kanske rent av skapa egen sida till datorn på http://member.webforum.nu/Erik Juhlin/ och länka till den :)
Det går inte att ha en länk i det fältet, eller är det ändrat nu?
Har aldrig kontrollerat om den blir klickbar men en adress går ju att skriva ändå :)
Fast det är förstås klart, risken finns ju att det blir allt färre som vet vad det är för dunderburk som Juhlin införskaffat om man dessutom måste klistra in adressen i webbläsaren ;)
Exakt, alla måste läsa om på vilket sätt jag kopplat in fläktarna, vilken floppy drive jag har, hur varm datorn är o.s.v.!
Jag gör så att jag lägger upp en sida med en hel roman där jag med 1000 ord + bilder beskriver min dator. Eller så skiter jag i det... ;)
Det verkar mest vara Juhlin som har anledning att ha en hel avhandling om sin maskin. Om detta är fallet så lovar jag att länka till Juhlins datorkonfigurering från förstasidan som notis i en av nyheterna :)
Jaja, jag ska inte störa er mer med dumma grejer.
Förresten, kan du inte ta tillbaka de där rosa scrollbarsena? Dom var ju så fina! ;)