Skulle det inte vara bra att skapa ett moppe forum? Där man kunde diskutera allt fån mektips till trimtips...
jag tycker iaf att det skulle vara en bra ide, eftersom jag själv är intresserad av teknik och moppar, har tre stycken själv :OO
Det skulle säkert finnas en del som både skapade nya trådar och svarade i trådar i ett sådant forum men eftersom ganska många av wF:s medlemmar som har motorintresse är medlemmar på https://www.motorforum.nu också så väljer nog de flesta att posta sina frågor där.
Du kan ju roa dig med att kolla om det finns underlag för det till att börja med. Gå igenom Cafét (där de flesta trådar som skulle passa i ett motorforum isf finns postade) och plocka fram alla trådar och räkna dem. Hittar du uppskattningsvis ett femtiotal trådar så kanske det kan bli ett eget forum av det.
Ja det är så jag menar med.
Varje del under de tre kategorierna är ett eget forum. För att ett nytt sådant skall skapas så måste det finnas underlag för det, annars är det inte så stor idé att skapa nya forum helt enkelt.