Vet inte om det varit uppe innan, har inte hittat det men skulle förvåna mig om det inte varit det ;)
Normal när en tråd innehåller flera sidor står det under tråden 1, 2, 3.... så att man kan hoppa direkt längre fram i tråden. När man gör en sökning kommer inte denna snabbnavigering med.
Något som också varit smidigt hade varit att ex sida 2 och 4 innehåller det sökande ordet kunde dom siffrorna varit i fetstil eller något så man redan i sökresultatet kan se vilka sidor som innehåller det sökande ordet.
Om du tar fram inlägg där det sökta ordet finns med - i stället för att visa trådar där det sökta ordet finns med - så kommer du ju direkt till inläggen i stället för att gå via sidorna.
Det är kanske så att sökfunktionen inte kan se vilken sida den får träff på? :q Speciellt som det varierar beroende på varje användares egna inställningar av #inlägg/sida. Jag har hellre en snabbare sökfunktion som inte kollar vilken sida något finns på än en långsam som löper igenom alla mina användarfinesser...
257 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e