Har sett flera ggr i gamla inlägg som refererar till andra inlägg på forumet att dom inte längre fungerar. Detta är väl inte hela världen men nu är det samma sak med en länk i ett inlägg på Skriptforumet. Borde inte dessa länkar uppdateras, eftersom skriptinläggen ständigt är aktuella. Jag vill gärna läsa diskussionen om Klass: ePost som har länken:
http://cgi.webforum.nu/wf/Forum12/HTML/001834.html
Men denna fungerar icke.
Gamla länkar?
5 svar · 307 visningar · startad av Gein
Hoppsan, det visste jag inte om. Hur som helst tycker jag att länkarna i Skriptforumet bör uppdateras.
Om du Gein har lust att sammanställa de länkar som behöver uppdateras i en enkel textfil med adressen till rätt tråd så skall jag gärna uppdatera dessa. Jag har själv inte tid att sitta och söka rätt på samtliga gamla adresser men kan gladeligen korrigera de adresser som behöver fixas.
Tji fick jag :p, Jo det är ju tyvärr en hel del att gå igenom. Vet inte om jag har tid heller.. Vi skippar den idén :) Jag fick ju iaf veta att det gick att leta efter gamla trådar och det räcker. Men vem vet, en vacker dag kanske du har en textfil i din brevlåda SirPeter ;)
Ja det vore inte alls fel.
Samma sak gäller övriga forum, om någon eller några vill ägna någon timma på att söka efter gamla trådar eller bara hittar en korrekt länk, så kopiera gärna ner inläggsadressen där länken finns och adressen som den skalla bytas till så hjälper vi gärna till med att korrigera felaktiga länkar.
Sådana adresser skickas lämpligast via e-brev till forumledarna.