Re: Citeringsikonen?
Peeer skrev:
Vart tog den vägen?
Flyttat fem centimeter till vänster kanske? :e
18 svar · 488 visningar · startad av Peeer
Vart tog den vägen?
Re: Citeringsikonen?
Peeer skrev:
Vart tog den vägen?
Får man fråga varför? :q
Re: Re: Citeringsikonen?
solbulle skrev:
Peeer skrev:
Vart tog den vägen?
Njae men 10cm. Helt klart förvillande. Särskilt när det är ett litet mellanrum till höger om redigeraikonen. Ser verkligen ut som den saknas temporärt bara.
Josef skrev:
Får man fråga varför? :q
Orsaken är att NETwork hade problem med att han klickade på fel ikon. Som moderator kan man redigera andras inlägg och om man inte ser upp kan man redigera originalinlägget istället för att citera det och ge en kommentar. Kjell flyttade ikonen bort från de andra så att man inte ska göra fel.. ;)
Re: Re: Re: Citeringsikonen?
Peeer skrev:
Njae men 10cm.
Beror ju på hur stor skärm man har, lyxlirare där. :)
Re: Re: Re: Re: Citeringsikonen?
solbulle skrev:
Peeer skrev:
Njae men 10cm.
Beror ju på hur stor skärm man har, lyxlirare där. :)
Den har flyttat sig 22 cm juh.. ;)
Nänä... minst en halvmeter :e
Snart kommer nån som kör projektor och säger att den flyttat sig till andra sidan rummet... :e
"citeringsikon" :o visste inte ens att det fanns sånna hightech prylar här ! :)
Jag sitter då med en plasma-TV på 62" och enligt mej så sitter ikonen 2 meter bort.. :e fast egentligen var det där en kraftig överdrift. Egentligen har jag bara 14" och blir avundsjuk på era 22cm.. :( Men jag har 11,5 (mätt med linjal ;))
Jag projicerar upp mitt webbläsarfönster på natthimlen med högeffektslaser som jag lånar av KTH, så för mig har den flyttat ca femton mil söderut. :p :e
Nexus86 skrev:
Jag sitter då med en plasma-TV på 62" och enligt mej så sitter ikonen 2 meter bort.. :e fast egentligen var det där en kraftig överdrift. Egentligen har jag bara 14" och blir avundsjuk på era 22cm.. :( Men jag har 11,5 (mätt med linjal ;))
Haha! Var det meningen att det där skulle låta precis så dumt som det låter? :e
sgtpepper skrev:
Jag projicerar upp mitt webbläsarfönster på natthimlen med högeffektslaser som jag lånar av KTH, så för mig har den flyttat ca femton mil söderut. :p :e
:e
Då kan vi andra sitta och titta på när du (porr)surfar. :P ;)
Nu tror jag faktist att ni överdriver. :(
dectgap skrev:
Nexus86 skrev:
Haha! Var det meningen att det där skulle låta precis så dumt som det låter? :e
Jepp :e
Jag kan i alla fall säga som så att jag uppnått den ålder då man vuxit från att mäta den med linjal... :e
Aha, så det var sgtpepper som var ute och surfade wF när jag såg en enorm :e i norr... ;)
solbulle skrev:
Jag kan i alla fall säga som så att jag uppnått den ålder då man vuxit från att mäta den med linjal... :e
Precis, här är det måttband som gäller! :e
:stefan: skrev:
Precis, här är det måttband som gäller!
Hmpf, mesfasoner! Riktiga män använder tumstock! :e