webForumDet fria alternativet

Nytt forum?

Om webForum

3 svar · 270 visningar · startad av bewern

Medlem sedan juni 20023 097 inlägg
Frågan#1

Eftersom alltfler börjar diskutera om man kan träffas, var, när hur, vilka får komma, bara Tokholmare...

Kan det kanske vara läge att ha nånstans att diskutera den saken. Det blir så lätt "tramsigt" i Caféet. Jag vill gärna ha något "mötesforum" där man kan diskutera om man vill träffas.

Medlem sedan sep. 20005 700 inlägg

Är det verkligen sån stor efterfrågan på det? wF-möten kommer ju knappast varje vecka. Om det gäller möten mellan två personer så passar ju mail eller PM bättre. Tycker personligen det är onödigt iaf.

Medlem sedan feb. 20005 891 inlägg

Varför skulle det inte passa i Caféet? Jag trodde det var en av poängerna med det forumet, nämligen att allt OT diskuterades där.. Och nej, det finns nog inget större behov. ;)

Medlem sedan juni 20023 097 inlägg

[Ironi]
Och i så fall föreslår jag att ni läser de försök till att få ihop diverse olika möten, som några har försökt få till. De flesta av trådarna innehåller mindre om att verkligen försöka träffas och mer om annat, så ja det passar verkligen att ha dessa trådar där.
[/ironi]

Tips läs trådarna om "det eviga kriget". När var det senast ett inlägg där. Det motiverar vekligen att detta forum. :l

263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
136 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)