Garbo Medlem sedan apr. 2002 1 509 inlägg Frågan 24 jan. 2003 03:09 #1 Nu har det hänt igen!!! Jag skriver ett inlägg, rätt långt och poff när jag väl trycker på skicka-knappen då har jag blivit utloggad!!! x(
Hela inlägget gick förlorad!!
Är det någon slags utloggnings-tid satt här på wF?? Att om man sitter oaktiverad i mer en viss tid så blir man automatiskt utloggad eller??
:q
obelix Medlem sedan sep. 2002 8 900 inlägg Re: Irriterad!!
Garbo skrev:
Nu har det hänt igen!!! Jag skriver ett inlägg, rätt långt och poff när jag väl trycker på skicka-knappen då har jag blivit utloggad!!! x(
Hela inlägget gick förlorad!!
Är det någon slags utloggnings-tid satt här på wF?? Att om man sitter oaktiverad i mer en viss tid så blir man automatiskt utloggad eller??
:q
Har aldrig varit med om det...
undrar om inte tant trycker på nåt fel ställe :P §e ;)
Garbo Medlem sedan apr. 2002 1 509 inlägg Jamen, jag använde fotpedalen till datorn ju...
obelix Medlem sedan sep. 2002 8 900 inlägg
Garbo skrev:
Jamen, jag använde fotpedalen till datorn ju...
är det inte orgeln som har pedaler :p
Garbo Medlem sedan apr. 2002 1 509 inlägg
obelix skrev:
Garbo skrev:
Jamen, jag använde fotpedalen till datorn ju...
är det inte orgeln som har pedaler :p
Den har två, min dator har en...tror jag.... Är det inte dä man använder den däringa runda saken med knappar på??
:OO
Hm...det har inte hänt mig heller.
än...
obelix Medlem sedan sep. 2002 8 900 inlägg Kan det vara kvinnor och teknik :e :OO :p ;) §e
Fast å andra sidan kom jag just på att mitt längsta inlägg varit på bara fem rader...
Pellefant skrev:
Fast å andra sidan kom jag just på att mitt längsta inlägg varit på bara fem rader...
Oj, då slår jag dej med hästlängder!!! :e
obelix Medlem sedan sep. 2002 8 900 inlägg själv har jag lyckats med nästan 60 radeh utan att åka ut :e ;)
Tengblad Medlem sedan dec. 1999 8 277 inlägg Flyttad från Café webForum.
Tengblad
Moderator, webForum
Garbo skrev:
Pellefant skrev:
Vad är det för långa noveller du skriver som WF inte låter dig posta...? ;)
Garbo Medlem sedan apr. 2002 1 509 inlägg Åå, ok, var det här den skulle vara tråden..? Tänkte inte på dä..
Pellefant skrev:
Garbo skrev:
Pellefant skrev:
Åå, nu är du allt bra nyfiken va??
:e §e
Garbo skrev:
Pellefant skrev:
Garbo skrev:
Pellefant skrev:
Åå, nu är du allt bra nyfiken va??
:e §e
Nyfiken är en underdrift... §e
Garbo Medlem sedan apr. 2002 1 509 inlägg Jo, så här var det...
Först så sa jag mummelemmummel sedan så svammelsvammel för typ, ja, du vet o sen sa jag...flubbflubb..för så mummelmummel harkel och så va...
Fast mycket längre då..
:e
Aha, det var nog därför det inte gick att skicka då, har för mig att jag läste någonstans att det finns ett filter mot just mummelemmummel och flubbflubb.
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Försök att hålla tramsandet i cafét är ni snälla.
Om du söker i detta forum lite så hittar du en del tips på vad du kan göra för att slippa loggas ut.
UlfT Medlem sedan maj 2001 8 027 inlägg Om man råkar ut för att man blivit utloggad, då kan man trycka på "Back"-knappen i browsern. Då kommer man tillbaka till inlägget man skrev. Texten finns kvar. Då är det bara att markera och kopiera all text, och sedan logga in på nytt och skriva inlägget igen med urklippet.