Hmm... varför inte?
Skulle man inte kunna ha en mapp med köp och sälj!?
Datorer, Mobiltelefoner, Programvara, Tillbehör, Spel etc...
:stud
34 svar · 1 851 visningar · startad av Thorsander
Skulle man inte kunna ha en mapp med köp och sälj!?
Datorer, Mobiltelefoner, Programvara, Tillbehör, Spel etc...
:stud
Hmm... varför inte?
Ja vore perfekt!
Det kan ju även stärka "vi-känslan" här, om det leder till att medlemmarna träffas ibland.
Kul... ;)
ja! fixa det! nu! :)
verkar inte hända så mycket med denna tråden ?
Tycker också det vore najs med ett sånt forum...
Jag misstänker att det här är något som kjell måste ta ställning till men det är ju semestertider just nu så det kommer säkert besked om det inom kort. ;)
Det här ligger mer hos forumledarna, inte hos Kjell - känns det som. Jag lyder deras minsta vink, när de ger mig en order. Säger de att forumet ska till - ja, då lägger jag till det. ;)
Visst, låt oss höra när ett beslut har tagits!
Skulle kunna dra fler besökare som håller koll på vad som rör sig på wF. :)
Blir seriösare om man måste vara medlem för att kunna kontakta annonsören via PM eller mail.
Kan ju utvecklas till nåt enkelt och funktionellt
Behöver inte utvecklas. Ska inte vara för krångligt. Bara ett nytt forum skulle ju vara perfekt. :e
Ekström > Köp & Sälj-forum, det är enkelt och funktionellt! :)
En tråd för varje annons så blir det inga missförstånd avslutas med ett Sålt-inlägg. :)
Ett eget forum för säljes och ett annat för köpes tror jag på.
En tråd för varje annons så blir det inga missförstånd avslutas med ett Sålt-inlägg
Genialt! :) :)
Ett eget forum för säljes och ett annat för köpes tror jag på.
:bire *visste väl att det gick att utveckla*
...också självklart ett för bytes, eller? :)
Nej, blir det nya forum så kan jag lova att det blir ett enda forum. I stil med 'Säljes, köpes eller bytes'.
Håller med SPiN där, det räcker gott och väl med ett. kan inte folk lära sig att skriva att de vill köpa i tråden så får man väl bemöda sig att ställa frågan om det. ;)
hehe...väl talat... ;)