Sitter och retar mig på att Kontrollpanelknappens text verkar vara inlagd med antialias påslaget, medan resten inte har det.
Hur skadad är man då? :e
18 svar · 784 visningar · startad av Pace
"Start", "Kontrollpanelen" och "Logga ut" har ju andra typsnitt än t ex "Registrera" ... :x
Bra mycket fulare, åtgärda!
Sitter och retar mig på att Kontrollpanelknappens text verkar vara inlagd med antialias påslaget, medan resten inte har det.
Hur skadad är man då? :e
Lika skadad som mig! :e
Upptäckte att jag inte heller kan stava, kolla på rubriken på denna tråden... :e
Gör ett eget skin... ;)
Re: Ny knapparna
Pace skrev:
"Start", "Kontrollpanelen" och "Logga ut" har ju andra typsnitt än t ex "Registrera" ... :x
Bra mycket fulare, åtgärda!
Errm, "Start", "Kontrollpanelen" och "Logga ut" har samma teckensnitt som "Registrera". Däremot är Kalender, Medlemmar o.s.v. annorlunda.
Nja, eftersom jag sitter och byter ut knapparna så ändras ju dessa under er pågående diskussion. Det är dock bra att jag sysselsätter er med något :)
Men! :o :e
Oj. jag såg inte knapparna förrän jag hade läst att Pace klagade på dem.. :e
Fast jag diggade det förra typsnittet bättre, som det är på "skapa ny tråd"-ikonerna nu.
Pace skrev:
Fast jag diggade det förra typsnittet bättre, som det är på "skapa ny tråd"-ikonerna nu.
Nänä, det nya är mycket bättre. Verdana 10px är bara sååååå ute ;) :p
STORT grammatiskt fel!
Det är dock bra att jag sysselsätter er med något
När man klickar på "Gäst" på "vilka är online"-sidan står det så här (member.php):
"Användaren är inte registrerad och därför finns heller ingen profil att visa."
...därför finns DET heller ingen... :e
Kan ju vara en smakfråga, men detta är mest korrekt.
OT
Om en gäst gör nåt som bara medlem kan, är det en osynlig medlem då?
Eller visar det bara att gästen försökt använda en medlemsfunktion?
Jag har för mig att det finns ett antal "användargrupper" i vBulletin. Så när man går in på sidan som gäst så åtar man sig rättigheterna i användargruppen "inte inloggad".
Sedan att man kan klicka på "Gäst" på vilka som är online-sidan är nog bara en smaksak.
Om man loggar ut så är man gäst och då kan man också kolla vad som går att göra och inte göra.
Design nissar: WGAFF
WGAFF....Was is das?
stoffe-2k > NBTD ;)
Hmm :e
http://www.netlingo.com/lookup.cfm?term=WGAFF
NBTD - Nothing Better To Do
Har själv inget bättre att göra än att slå upp översättningen :OO
Jag svarar med: TMTOWTDI