E eriks Medlem sedan apr. 2001 1 418 inlägg Frågan 2 juni 2002 22:37 #1 Hej! Jag tycker det är konstigt att det heter webforum.nu , men att forumskategorierna är "webbrelaterade forum" och dyligt. Var konsevent. Mot ett Sverige där web stavas med ett b.
S Sico Medlem sedan maj 2000 2 597 inlägg diskutionen har varit uppe innan.. det är inte fel att använda ett "b"
Tengblad Medlem sedan dec. 1999 8 277 inlägg Vad spelar det för roll vad det heter? Huvudsaken är väl att det är ett trevligt och funktionellt forum!!
D Del Pero Medlem sedan feb. 2000 3 785 inlägg eriks, ja fy bubblan! Hur hemskt är det inte...
Du kan ju själv köpa loss webbforum.nu och sen vidarebefodra trafiken därifrån till wF så är ju problemet löst!
B Batboy Medlem sedan jan. 2000 1 006 inlägg
Ursprungligen av Del Pero Du kan ju själv köpa loss webbforum.nu och sen vidarebefodra trafiken därifrån till wF så är ju problemet löst!
Starta en insamling vettja, det är ni bra på.
För övrigt stavas webb med två B, punkt slut.
/j
frankof Medlem sedan jan. 2001 6 874 inlägg
För övrigt stavas webb med två B, punkt slut.
Mycket möjligt, men https://www.webforum.nu skrivs bara med ett :p punkt . slut
Y yaz Medlem sedan maj 2002 1 028 inlägg klaga inte på webforum nu! det är det bästa forumet jag stött på hittills. Och ja, jag har testat en hel del....
D Duva Medlem sedan maj 2002 1 141 inlägg huvudsaken är väl att folk fattar vad som står.
ett eller två b, vad spelar det för roll?
själv brukar jag iaf skriva med ett b.
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg