Gör så här, Cloe ;)
Gå in under dom forum du brukar vara i och välj att bevaka dom. Sedan kan du enkelt och bra övervaka allt från din kontrollpanel istället för att hålla på och bläddra i index vilket jag också tycker e jobbigt...
5 svar · 656 visningar · startad av Cloe
Ja, jag vet att det är lite som att svära i kyrkan, men jag måste säga att jag tycker att Wf har blivit så himla rörigt sen "ombyggnaden". Usch. Jag orkar nästan inte gå in här, för jag blir helt yr o tycker bara att det är helt ansträngande. :( Det är så mycket olika nya grejer o hitan o ditan.... :l Tråkigt. Innan kunde jag sitta här i flera timmar, nu är jag nästan aldrig här. Antar att det är en vanesak? Eller nån som känner igen sig?
Gör så här, Cloe ;)
Gå in under dom forum du brukar vara i och välj att bevaka dom. Sedan kan du enkelt och bra övervaka allt från din kontrollpanel istället för att hålla på och bläddra i index vilket jag också tycker e jobbigt...
Jag håller mig dig Cloe, rörigt, "för mycket lull-lull" och segt som sirap. Tyvärr håller jag inte heller till här lika mycket som förra versionen.
Vilken tur att det enbart är temporärt segt då.
Jag gör såhär när jag går in på wF:
Raka vägen in till kontrollpanelen där jag har mina bevakade forum. Där kollar jag vilka forum som det har kommit nya inlägg i och läser/svarar i de forumen ett efter ett.
När jag har gått igenom ett forum så klickar jag på Markera detta forum som läst och går via kontrollpanelen till nästa forum med nya inlägg.
När jag har gått igenom alla nya inlägg så går jag till resumén och kollar över om det finns några trådar som verkar intressanta där.
När jag har kollat färdgt i resumén så kör jag ytterligare ett klick på visa nya inlägg och kollar om det har kommit några nya under tiden jag har läst. Därefter markerar jag alla trådar som lästa.
När man vänjer sig vid hur man tycker att man vill göra så funkar det kanonsmidigt tycker jag. Jag tyckte också att det var rörigt de första gångerna innan jag kom på hur jag kunde göra. ;)