webForumDet fria alternativet

Detta forumet - Om översättningen

Om webForum

2 svar · 449 visningar · startad av Swey

Medlem sedan apr. 20003 971 inlägg
Frågan#1

Detta forum är bra. WebForum, alltså.
Det forumet är bra. Något helt annat forum.
Detta forumet är bra. Vilket forum menar jag nu?

Det vore väldigt bra om ni kunde gå igenom samtliga texter på wF 2 och fixa dessa syftningsfel. De verkar ha smygit sig in överallt.

-Sök i detta forumet
-Inga smilies i detta inlägget
-Ja, skapa en röstning i denna tråden

Det står även på engelska lite var stans. T.ex. "Never" under Senaste på wF-Aid (varför Aid och inte insamling?). Dessutom tycker jag formuleringar som "Du kan svara inlägg" låter helt åt skogen. Man svarar inte inlägg, man skriver svar på inlägg.

Jag förstår om ni har haft bråttom med att översätta forumet, men när ni har tid tycker jag att ni ska översätta det en gång till.

Om ni vill ha hjälp, finns det säkert någon som ställer upp. Jag, t.ex.

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

Jag håller med dig men tycker inte att det är något som skall prioriteras före funktionsfel som finns. Börja samla på fel genom att kopiera texten samt sidan som den finns på så kanske någon ansvarig startar en tråd eller ett forum för såna saker när de känner att det är läge för att ändra annat än funktionsfel. ;)

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Jag skulle tro att Kjell kommer att starta ett utvecklingsforum eller liknande inom en väldigt nära framtid, men han måste nog få pusta ut lite efter den här tiden som varit..

Men som sagt: Samla på er fel & brister så att det inte blir bortglömt.. Posta inte en rad med trådar i Cafe´t planlöst då de tenderar att försvinna i mängden.

Om det är nått som skall utvecklas/byggas färdigt så är det wF2! :)

278 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
127 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
147 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)