När klickade du någon länk på forumet sist innan du klickade på den länken?
Fick följande meddelande när jag klickade på "Markera alla forum som lästa" på startsidan.
Tidpunkt: nu ikväll, efter uppdateringen
Felmeddelande: se bild här
23 svar · 1 331 visningar · startad av Dryden
Fick följande meddelande när jag klickade på "Markera alla forum som lästa" på startsidan.
Tidpunkt: nu ikväll, efter uppdateringen
Felmeddelande: se bild här
När klickade du någon länk på forumet sist innan du klickade på den länken?
Jag fick det också precis nu - efter att både ha klickat runt en hel del och kommenterat i trådar efter uppgraderingen...
... så något verkar behöva justeras :bire
Blir samma sak om man är anonym, och jag fick samma felmeddelande efter att ha loggat ut, stängt webbläsaren, startat en ny och loggat in igen.
Får samma meddelande.
Detta var en bug i 3.8.5 men jag har inte bekräftat om den ska vara åtgärdad i 3.8.6 då det är svårt att komma fram till vBulletin just nu.
Återkommer i ärendet.
Så då ska det vara åtgärdat.
Så då ska det vara åtgärdat.
Läste ditt inlägg och testade direkt med samma meddelande som trådskaparen fick.
För mig funkar det bra. Eller så förstår jag bara inte vad som blir fel, men det är inget jag märker iaf.
Läste ditt inlägg och testade direkt med samma meddelande som trådskaparen fick.
Märkligt. Det fungerade för mig. Kan det vara så att du klickade på bakåtknappen?
Märkligt. Det fungerade för mig. Kan det vara så att du klickade på bakåtknappen?
Nej, jag testade även att starta om webbläsaren utan framgång...
Fungerar för mig nu, gjorde inte det tidigare.
Prövat att logga ut/in, fiddler?
Yes, det fungerar! Tackar!
Prövat att logga ut/in, fiddler?
Har gjort det nu. Jag har även startat om datorn, men resultatet blir detsamma tyvärr... :(
Har gjort det nu. Jag har även startat om datorn, men resultatet blir detsamma tyvärr... :(
Webbläsare?
Kan du göra en printscreen när du för musen över länken och visa mig?
Får du samma resultat om du väljer det i wF menyn?
Kan du göra en printscreen när du för musen över länken och visa mig?
Får du samma resultat om du väljer det i wF menyn?
Hm... Jag har hela tiden provat från wF-menyn. När jag nu testade från förstasidan fungerade det och ser ut som bifogad fil. När jag testar från menyn finns det inget efter "do=markread". När jag försöker göra en printscreen ändras, av någon anledning, query-strängen tll "?nojs=1#usercptools", men det har nog inget med saken att göra...
Konstigt att det inte fungerar för dig. Länken är rätt.