Nu vet jag inte om jag har drömt det här, men kunde man inte, under respektive forumdel, se vem eller vilka som modererar?
Om jag har drömt det, var hittar jag vem som modererar respektive del?
Om du går till en forumdel och tittar längst ner så står det vem/vilka som är moderatorer för den delen.
Det finns även en lista med alla moderatorer. http://www.webforum.nu/showgroups.php?s=
Står det inget namn så saknar forumdelen moderator.
Fast iofs, om det står namn där så betyder det inte att det finns en aktiv moderator heller om man tittar noga tyvärr.
Det finns en del som fortfarande har kvar sin moderatorpost trots att de inte har loggat in på bra länge. Jag har själv påtalat det vid flera tillfällen, både via inlägg och via mail/pm, men det skall tydligen inte vara ett krav längre verkar det som?
Gällande vad?
Om det inte finns någon moderator så är det Forumledarna som modererar forumdelen per automatik.
Du kan inte inte anmäla att det inte finns någon moderator, eller jo det kan du såklart göra men det känner de redan till så det känns lite som att tala om för en hund att han/hon är en hund. ;)
Finns det ingen ansökan till en forumdel, eller ingen lämplig av de som har sökt, så saknar forumdelen moderator.
Allt detta står i forumets FAQ iofs.
Det finns även en sida med de forumdelar som saknar moderatorer men den verkar inte vara uppdaterad på ett tag så jag låter den adressen vara tills den blir aktuell.
Det var det jag trodde, men om jag går in på t ex fotografering, så hittar jag inga moderatorer längst ner på sidan?
red/ aha... det finns inga moderatorer i forumdelen fotografering?
red igen/ SirPeter hade visst svarat där...
Med tanke på hur många som fotograferar och är intresserade utav fotografering här på forumet är det konstigt att just den kategorin inte har någon moderator!
Med tanke på hur många som fotograferar och är intresserade utav fotografering här på forumet är det konstigt att just den kategorin inte har någon moderator!
Eller så är det ingen som känner att den behöver modereras?
Vad finns det att modereras förutom publicering av andras bilder och icke lämpliga bilder såsom porr och liknande?
Format på bilder är ju t ex mer eller mindre fritt numera så det är ju inte mycket att göra direkt.
Eller så är det ingen som känner att den behöver modereras?
Vad finns det att modereras förutom publicering av andras bilder och icke lämpliga bilder såsom porr och liknande?
Format på bilder är ju t ex mer eller mindre fritt numera så det är ju inte mycket att göra direkt.
Jo det är klart :) Har du helt rätt i..
265 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e