Det är forumet i sig som är flyttat ;)
Det återfinns numera under OS & Programrelaterade forum > Programmering
... men synpunkter på att själva flyttindikeringen ligger kvar är det ju inte så konstigt om man har ;)
9 svar · 823 visningar · startad av aasah
När jag går in under webbrelaterat ser jag en minst sagt märklig listning av SQL-forumet. Se bifogad bild. Inte minst som det ligger ca 25 trådar med nyare inlägg än den flyttade... Varför ser det ut såhär?
Det är forumet i sig som är flyttat ;)
Det återfinns numera under OS & Programrelaterade forum > Programmering
... men synpunkter på att själva flyttindikeringen ligger kvar är det ju inte så konstigt om man har ;)
Åh! Jaha...
jarvklo skrev:
Har vadå? :q
aasah skrev:
Har vadå? :q
Synpunkter
Läs jarvklos mening igen så tror jag att du hänger med på vad han menar. :)
SirPeter skrev:
Synpunkter
Läs jarvklos mening igen så tror jag att du hänger med på vad han menar. :)
Aaah! Tyckte det såg ut som en oavslutad mening... Men nu ser jag... :e
Eftersom SQL frågor har en benägenhet att ofta hamna i fel forum har vi valt att ha en hänvisning kvar. Så det ska bli lite lättare att posta rätt :)
Det låter som en synnerligen rimlig förklaring...
aasah skrev:
Aaah! Tyckte det såg ut som en oavslutad mening... Men nu ser jag... :e
Det var en oavslutad mening med för den slarvern har glömt att skriva dit en punkt sist. ;)
SirPeter skrev:
Det var en oavslutad mening med för den slarvern har glömt att skriva dit en punkt sist. ;)
Hehe - titta på inlägget igen så ser du en stor gul punkt som blinkar åt dig - om du inte tittar slarvigt förstås :moose
jarvklo skrev:
Hehe - titta på inlägget igen så ser du en stor gul punkt som blinkar åt dig - om du inte tittar slarvigt förstås :moose
:e