Nja får samma fel, får ladda om sidan ett par gånger innan felmeddelandet försvinner.
Nu har jag råkat ut för ett par
PHP has encountered an Access Violation at 7C81BD02
här på wF.
Är det bara jag?
11 svar · 1 913 visningar · startad av Gein
Nu har jag råkat ut för ett par
PHP has encountered an Access Violation at 7C81BD02
här på wF.
Är det bara jag?
Nja får samma fel, får ladda om sidan ett par gånger innan felmeddelandet försvinner.
Även jag har fått upp det, men det har bara varit att uppdatera så har det fungerat igen.
Någon störning i servern verkar det som.
Det har hänt tidigare också: http://www.webforum.nu/showthread.php?t=130754
Vi skall kolla på detta!
Nu blir det lite andra felkoder, 01C30AAA och 01C1E41D har jag fått ett par gånger tillsammans med den vanliga... :l
Har fått felmeddelandet ett antal gånger idag ;-(
PHP has encountered an Access Violation at 7C81BD02 kommer titt som tätt här för mig.
Ledel skrev:
PHP has encountered an Access Violation at 7C81BD02 kommer titt som tätt här för mig.
Samma för mig.
För kanske 1 timme sedan eller lite längre kunde jag inte ladda wF alls. Det blev "Internal Server Error" och vit felsida istället. :(
Vid det tillfället försökte jag hitta en gammal länk i favoriter/söka på Google efter den träffpunkt för strandade wF:are som någon - aleborg? - smällde upp för några år sedan där bland annat IRL träffar och tillhörande bilder postats. Finns den inte längre eller är det någon som har länken - i fall wF går ner någon mer gång...
Det största skälet till att vi får detta felet är en mix av för lite minne på servern och phps problem med trådsäkerhet (detta märks av, bl.a, när man kör den som ISAPI-modul på en windowsserver)
Vi har även långt gångna planer på att rätta till det här problemet.
Jaha, då var det dags igen... :l