Kan detta verkligen stämma att "18 medlemmar och 148 gäster" det är på sådantvis.
Är den "aktuella statistiken" som kommer på wF tillförlitlig?
Ibland så står de att de är ännu störe skillnad mellan reg.användare och "gäster". De verkar vara "väldigt många" gäster, och ett betydligt mindre antal reg.användare.
Detta gör mig lite konfunderad. Kan "gästantalet" stämma? Eller blir det något fel när skriptet körs?
Jag har funderat på detta ett tag, så därför beslutade jag mig nu för att ställa denna fråga.
Det finns säkerligen de som vill surfa anonymt av vissa skäl. Sedan finns det säkerligen också de som medlemmar som surfar runt på wF ej inloggade. Det gör jag själv bland annat från jobbet så det är inte någon direkt omöjlighet. Det är inte alla gånger man orkar logga in.
Jag är säker på att väldigt många, liksom jag, kollar runt på olika delforum utan att logga in. Jag går in minst en gång per dag och loggar bara in om jag vill skriva. Med så många medlemmar som vi är, kan det nog lätt hända att det blir över 100 samtidigt.
Har själv en sajt som ger t.ex. 1000 unika besökare per. dag exkl. sökmotorer (enligt ett bra statistikprogram)
Dock kan min onlinefunktion ge svaret att det just nu är 2000 online. Tror nog att sökmotorer spelar en stor roll. "Guldstjärna" till den som hjälper mig hitta rätt asp-script för aktuell online!
269 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2