Bara jag som tycker det vore ehm "kul" att kunna se medelåldern på wF anhängarna?
Edit: medelålder i olika trådar kanske?
10-4 over and out
8 svar · 810 visningar · startad av M.Cheraghi
Bara jag som tycker det vore ehm "kul" att kunna se medelåldern på wF anhängarna?
Edit: medelålder i olika trådar kanske?
10-4 over and out
Det är väl bara att börja räkna.. :)'
Min ålder 42
Totalålder 42
Medelålder 42 :P
Nästa skriver sin ålder, lägger till ovanståendes totalålder och delar med antal som har skrivit in sig.
42 är vad jag skulle kalla övre medelåldern. §e
OK 42+42+68=152 delat med de tre som skrivit blir 50,66 Nu kan det väl bara sjunka?
mja jag tänkte mest som en funktion i varje tråd :e
Det är ju inte alla som skriver ut sin ålder i profilen, så det kommer väl bli lite felaktiga uppgifter typ.
Men en sån funktion för varje tråd känns lite krångligt, gör det inte? Men någon rad under "Flest inlägg: @nders (24 271)" skulle ju vara kul. :) "Medelåldern på wF är just nu 13.7 år".
Den negativa jag
Ingen idé.. Blir ju lika missvisande som mitt förslag på antal trådar markerade som lösat respektive olösta. Om inte alla skriver in sin ålder blir ju medelåldern väldigt missvisande eller hur? Så varför skulle den statistiken finnas med i så fall?
Den positiva jag
Håller med! Tycker också det skulle vara en kul vetskap även om den är missvisande.
Har inte bestämt mig vilken sida jag vaknat på än...
Det låter som en kul funktion. Det är dock något som inte kommer högst på min prio-lista.