Upptäckte nyss att jag hade ett nytt PM genom att kolla "Nytt PM" uppe till vänster. Det är ju iofs mitt eget fel eftersom jag så sällan kollar, men nu var meddalndet en vecka gammalt. :P
Jag har sett en del forum som visar ett rött "band" längst upp på forumets första sida när man fått ett meddelande. Omöjligt att missa. Andra har pop-ups (men jag har blockerat sånt, så om det finns på wF så har jag missat det...)
Alltså: Finns det nåt lite effektivare sätt att påkalla uppmärksamheten när man fått ett PM?
Opera blockerar också popupfönster. Men jag har lagt till webForum i listan på hemsidor som får skapa popupfönster utan att de blockas. Du skulle ju kunna lägga till wF i din adblocker också, så blir det omöjligt att missa nästa pm. ;)
Opera blockerar också popupfönster. Men jag har lagt till webForum i listan på hemsidor som får skapa popupfönster utan att de blockas. Du skulle ju kunna lägga till wF i din adblocker också, så blir det omöjligt att missa nästa pm. ;)
Tack f tipset.
Har Camino (Mac). Popupen funkade utan extra jidder från min sida. Så nu kommer jag inte att missa nåt meddelande så länge jag är någotsånär nykter.
285 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25