webForumDet fria alternativet

Gif-bild saknas

Om webForum

8 svar · 696 visningar · startad av silfver

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg
Frågan#1

Dokument-gif:en saknas! Eller, länken stämmer inte.

Länken man får upp är:
http://www.webforum.nu/images/wfstandard/attach/doc.gif

Vilket leder till en felaktig adress. :)

Källa.

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

jag fattar inte... klickar man på länken i källan där får man upp ett worddokument och inte en gif-bild... !?

Medlem sedan dec. 19992 615 inlägg

Danny skrev:

jag fattar inte... klickar man på länken i källan där får man upp ett worddokument och inte en gif-bild... !?

Det ska väl vara en liten ikon vid länktexten som länkar till det bifogade word-dokumentet. PSS zip-filer eller text-filer.

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

aha... märkte att texten som var där egentligen var en bild, eller något, fattar inte vad för det funkade ju inte :) ...men när man tittar på sidan i IE ser det ut som en felaktig bild av något slag...

Och det verkar fortfarande inte att fungera. :) Ingen som orkar fixa eller?

Medlem sedan juli 20013 378 inlägg

silfver skrev:

Och det verkar fortfarande inte att fungera. :) Ingen som orkar fixa eller?

Ge dem tid.
Utvecklingsgruppen har just bytt i princip all personal, alla jobbar ideellt på den fritid de kan avsätta och det har fortfarande inte gått ett dygn sedan du påpekade problemet - plus att det kanske inte är så att wF stannar för att en ikon saknas ;)

Du skall se att det där fixas i sinom tid - det brukar det ju göra när folk lämnar i sådär detaljerade och bra felrapporter som den du lämnade i den här tråden ;)

PEACE :e

jarvklo: Peace. :birp Jag blir bara så ivrig när jag ser att nåt inte är som det ska och vill ha det åtgärdat omedelbums. Biter mig i läppen och inser faktum. Det rör ju sig bara om en liten gif-bild liksom. ;)

Medlem sedan dec. 20042 245 inlägg

Fixat.

Medlem sedan juni 2000974 inlägg

Åtgärdat på en dag! :bire Det du, Silfver! Det är nästan värt en öl va?

265 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
127 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
134 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
128 ms — ändringar (db)