webForumDet fria alternativet

Dina tio senaste trådar

Om webForum

54 svar · 2 623 visningar · startad av Boorg · sida 2 av 3

Frågan, av Boorg

Tja. Tänkte på en sak angående \>\> Dina tio senaste trådar till vänster på startsida. Hade varit fint om dom blev Feta ifall någon har svarat på trådarna om man inte sett på dom. Ungefär så som det fungerar när man kommit in på ett forum då dom är Feta som man inte läst. Mvh Jesper Borg

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Den sorterar efter var du senast postat, inte de trådar som någon senast postat i.

Ok, det tycker jag är konstigt, men det kanske är jag som tycker fel. :)

Medlem sedan okt. 2004409 inlägg

Perfekt! =)

@nders skrev:

Den sorterar efter var du senast postat, inte de trådar som någon senast postat i.

Ok, det tycker jag är konstigt, men det kanske är jag som tycker fel. :)

Håller nog med @nders lite här... det hade nog varit mer funktionellt så

I skrivande stund finns inte denna tråd med i trådlistan över de tio senaste, trots att den borde vara nästan högst upp. Tionde tråden på min lista är mer än två dagar sedan jag skrev i, då borde väl mitt inlägg för en timme sedan föra upp denna tråd på listan?

EDIT: Detta inlägg påverkade inte heller 10-senaste-listan...

Mvh

Medlem sedan mars 20025 907 inlägg

silfver skrev:

Trådarna är fortfarande fetstilta efter att man besökt dem. Ska det vara så?

Fixat

@nders skrev:

I skrivande stund finns inte denna tråd med i trådlistan över de tio senaste, trots att den borde vara nästan högst upp. Tionde tråden på min lista är mer än två dagar sedan jag skrev i, då borde väl mitt inlägg för en timme sedan föra upp denna tråd på listan?

EDIT: Detta inlägg påverkade inte heller 10-senaste-listan...

Mvh

Ähum, så ska det inte vara nej. Hur som helst, jag viker mig för den stora massan (@nders och Boorg). Nu är det (ska vara i alla fall :p) de 10 senaste trådarna som någon skrivit i (och som du skrivit i) som visas i listan. :)

Ännu en gång vinner din lilla människan :OO :)

Peeer skrev:

Ähum, så ska det inte vara nej. Hur som helst, jag viker mig för den stora massan (@nders och Boorg). Nu är det (ska vara i alla fall :p) de 10 senaste trådarna som någon skrivit i (och som du skrivit i) som visas i listan. :)

Kalas! (y)

Men är vissa trådar undantagna ur den listan? Denna borde (fortfarande) ligga där...

EDIT: inte heller detta inlägg puttar in denna tråd på listan. ;)

@nders skrev:

Kalas! (y)

Men är vissa trådar undantagna ur den listan? Denna borde (fortfarande) ligga där...

EDIT: inte heller detta inlägg puttar in denna tråd på listan. ;)

Hmm för mig fungerar det aldeles utmärkt.. kan det vara något med din läsare?

Nej, det kan det inte. Eller; jag kan inte för mitt liv förstå hur det finns en möjlighet att det är min läsare. Varken denna tråd eller tråden om bifogade bilder finns i listan, oberoende av vilken webbläsare jag använder.

Medlem sedan apr. 20042 994 inlägg

Wow, vad praktiskt! Nu sparar man ju massa tid! (y)

(De 10 senaste trådarna visas nu på framsidan av wF, hehe, man får nån slags spatial bild av ett wF med framsida, baksida, gavel, ovansida etc.) ;)

Boorg skrev:

Nej!
Skam den som ger sig, nu bör det verkligen fungera som det är tänkt. Verifiera/dementera någon :)

Peeer skrev:

Nej!
Skam den som ger sig, nu bör det verkligen fungera som det är tänkt. Verifiera/dementera någon :)

Weee! Verifierar å det grövsta!

Superbt jobbat! :f :bire

Medlem sedan dec. 2005664 inlägg

När jag skriver ett inlägg i en av "mina" trådar så blir den fetmarkerad, för mig är det onödigt.. Låt oss säga att jag skriver ett inlägg och sedan återkommer till förstasidan en timma senare, och ingen annan svarat i tråden så är den ändå fetmarkerad för mitt eget inlägg. Borde man inte kunna ta bort så att det endast blir markerat om det inte är jag som skrivit?

cok skrev:

När jag skriver ett inlägg i en av "mina" trådar så blir den fetmarkerad, för mig är det onödigt.. Låt oss säga att jag skriver ett inlägg och sedan återkommer till förstasidan en timma senare, och ingen annan svarat i tråden så är den ändå fetmarkerad för mitt eget inlägg. Borde man inte kunna ta bort så att det endast blir markerat om det inte är jag som skrivit?

Jag lyckas inte återskapa det scenario du beskriver. När jag skriver i en tråd så blir den inte fetmarkerad. Oavsett om det är jag som skapat tråden eller bara skrivit ett inlägg i den. Fler som märkt av det här?

Jag har märkt av samma sak. Vet inte exakt under vilka villkor...

Fia skrev:

Jag har märkt av samma sak. Vet inte exakt under vilka villkor...

/red. ... men just nu märks det inte av ivf.

Kan det ha varit cashen kanske, återkommer om jag får till det igen!

Nej, det är inte din cache, så blir det jämt för mig också.
Jag har dock inget problem med det, men jag bara bekräftar att "felet" uppträder här också.

Edit: det hände dock inte denna gång...
Konstigt. :)

Mvh

Medlem sedan juli 20033 147 inlägg

/red Läste fel... :OO

Nu har det hänt igen, skrev i tråden "slö laddning.." gjorde lite olika saker, gick tillbaka till huvudsidan och ser detta:

Mystiskt. Kan tyvärr inte öppna din fil då jag inte har word tillgängligt här. Lust att omvandla till mer lämpligt format (antar att det är en bild, så *.jpg kanske passar?)? :)

411 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
137 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
271 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
136 ms — ändringar (db)