Jag har en fråga angående inloggningen till webForum. Det finns ju dels en ruta "Spara inloggning" (eller liknande) samt en lösenordssparare i Firefox men ingen av dem verkar klara att spara mitt lösenord. Är jag den enda som drabbats av dessa eller är det en typisk "bara fungerar med IE"-grej?
Och vad gäller utloggningen, måste man få upp en frågeruta. Jag förstår att det är för att förhindra utloggning av misstag men skulle det ske är det ju bara att logga in igen. Eller? Ok, det här med utloggningen är ingen stor grej men jag bara undrar om den verkligen behövs.
... Och vad gäller utloggningen, måste man få upp en frågeruta. Jag förstår att det är för att förhindra utloggning av misstag men skulle det ske är det ju bara att logga in igen. Eller? Ok, det här med utloggningen är ingen stor grej men jag bara undrar om den verkligen behövs.
Ja, tack! Det du förlorar, om du råkar logga ut i förtid, är alla ytterst hjälpsamma "Nytt inlägg"-indikerare. Att mista dom i förtid är verkligen inte kul! :x
Jag har en fråga angående inloggningen till webForum. Det finns ju dels en ruta "Spara inloggning" (eller liknande) samt en lösenordssparare i Firefox men ingen av dem verkar klara att spara mitt lösenord. Är jag den enda som drabbats av dessa eller är det en typisk "bara fungerar med IE"-grej?
Det är ingen "bara fungerar med IE"-grej. Fungerar utmärkt i de webbläsare jag testat med. Hur har du det med cookies? Spärras cookies från wF? Om så är fallet så kommer den funktionen sluta fungera, det är dock annorlunda att firefoxs inbyggda funktion inte heller klarar av det.
Och vad gäller utloggningen, måste man få upp en frågeruta. Jag förstår att det är för att förhindra utloggning av misstag men skulle det ske är det ju bara att logga in igen. Eller? Ok, det här med utloggningen är ingen stor grej men jag bara undrar om den verkligen behövs.
Frågerutan kommer vara kvar!
255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e