Jag vet inte hur många gånger jag har lyckats trycka på länken "Markera som lästa" när jag siktar på "Bevakningar" på förstasidan. Och så fort man pillat på länken så är det ju kört oavsett om man hinner stoppa sidan och trycka sig in på Bevakningarna. :bla
Jag har därmed förslag, för jag antar att detta råkar andra ut för titt som tätt; Antingen flytta den länken så den är fri så man inte av misstag trycker på den eller låt en fråga ploppa upp om man verkligen vill markera alla som lästa och på så vis få en chans att hindra alla trådar bli markerade som lästa.
Jag kan iofs inte påminna mig att jag någon gång har missat någon av de länkarna men det kanske är olika för olika personer tydligen. Använd Genvägslänken istället om du darrar såpass mycket att du klickar fel, där är de glesare. ;)
Vet inte om det här är ett speciellt stort problem egentligen, jag har precis som SirP. aldrig lyckats klicka på fel länk i menyn. Men om många har samma bekymmer så är det kanske värt att fundera på trots allt!?