Kommer "Medlemslista" se ut som den gör nu eller kommer ikonerna för hemsidor komma tillbaka? Tycker det var en trevlig grej att enkelt kunna glutta igenom medlemarnas hemsidor. Skulle gärna se att "Ort" pressenterades i listan också :)
Kommer "Medlemslista" se ut som den gör nu eller kommer ikonerna för hemsidor komma tillbaka? Tycker det var en trevlig grej att enkelt kunna glutta igenom medlemarnas hemsidor. Skulle gärna se att "Ort" pressenterades i listan också :)
Skämtar ni eller?
Hur kan ni göra en uppdatering av medlemslistan och inte ta med intresse?
Tidigare har det nekats på grund av att tid inte funnits och att ni inte ville inte och ändra på PHP-filerna av uppgraderingsskäl. Men detta var det visst inga problem att fixa..?
Skämtar ni eller?
Hur kan ni göra en uppdatering av medlemslistan och inte ta med intresse?
Det som visas i medlemslistan är det som fanns där i vB2 + ort + avatar. Slänger vi in intresse i den listan också så finns väl risken att det blir väldigt plottrigt!?
Tidigare har det nekats på grund av att tid inte funnits och att ni inte ville inte och ändra på PHP-filerna av uppgraderingsskäl. Men detta var det visst inga problem att fixa..?
Ber om ursäkt för det tidigare svaret. Vi (jag) hade missat att man väldigt enkelt kunde filtrera bort de egenanpassade profilfälten som man inte vill ha med i medlemslistan (Man gör inte det på samma ställe som man anger vilka fält som ska visas i listan). Hittade funktionen idag när frågan togs upp på nytt. :)
Kan ni inte ändra så att man kan välja sortera alla flikar också? T.ex. de med hemsidor, eller alla från samma ort etc. Eller måste ni gå in i källkoden då? :)
r/ Och ja, att dra in även intressen där så kommer det bli skitrörigt.
En stor del av wF-stämningen byggdes upp av Intresse i medlemslistan. Den måste anses som viktigare än både hemsida och ort.
Nja, wF har ju klarat sig utan det i snart 4 år. Det var bara under UBB-perioden som intresse stod med där och vi gick från UBB till vBulletin i början av 2002 om jag inte missminner mig. :)
Jag kan hålla med om att intresse skulle vara roligt att få in, men då kommer det att bli trunkerat. Så den fråga jag ställer mig är, vad ger mest mervärde för våra besökare? Förklara gärna varför intresse ger ett större mervärde än ort och hemsida så ska jag gladeligen ta en diskussione med Patrik och därefter ev. ge Peeer klartecken till förändring.
257 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e